برای پیدا کردن بهترین عمل لاغری در تهران ، با ما همراه باشید.تعداد زیادی از افراد در کنترل اشتهای خود دچار مشکل هستند. عدم کنترل در خورد و خوراک باعث تجمع چربی در ناحیه شکم و پهلو می شود. بدین ترتیب افراد برای کاهش وزن خود به روش های لاغری، جراحی های لاغری و کاهش وزن علمی روی می آورند.

بوتاکس معده:

بوتاکس معده یک روش غیرجراحی برای کاهش وزن است. بوتاکس علاوه بر کاربرد در زمینه لاغری، در زمینه زیبایی نیز کاربرد دارد.

چگونگی تزریق بوتاکس معده

ذز این روش بمار با استفاده از داروهای پزشکی دچار بی حسی موضعی می شود. بدون برش و با استفاده از آندوسکوپ پزشکی انجام می شود. آندوسکوپ از راه دهان وارد معده می شود. تزریق بوتاکس توسط پزشک بوسیله سوزن انتهایی اندوسکوپ انجام می شود. پزشک عضلات دیواره معده را هدف می گیرد که باعث هضم غذا به آهستگی می شود.

مقدار مشخصی از بوتاکس تزریق می شود زیرا تزریق بیش از حد آن اثرات منفی و فلج عضلات را در بر دارد.

بالن معده:

روش بالن معده یکی از بهترین روش های لاغری در مصر محسوب می شود. همچنین یکی از روش های  لاغری غیر جراحی است. در طی این فرآیند اندازه معده بدون برداشتن بخشی از آن کاهش می یابد. در این روش یک بالن لاستیکی سیلیکونی در داخل معده فرد باعث احساس سیری زودرس می شود.

نحوه انجام عمل بالن معده:

در عمل بالن معده بیمار با یک بیهوشی ساده و یا یک آرام بخش شروع به عمل میکند. فرآیند بالن معده از طریق اندوسکوپ پزشکی انجام می شود. این دستگاه از طریق دهان وارد معده می شود. ندوسکوپ یک نور و یک دوربین نصب شده در یک انتهای آن دارد که به پزشک کمک می کند تا بالون را هنگام قرار دادن در داخل معده ببیند. بالون هنگام قرار دادن کوچک می شود و با کاتتر با محلول نمکی و برخی از نقاط یک رنگ آبی پر می شود. بالون حاوی دریچه ای است که خود بسته می شود و وقتی بالون پر می شود، کاتتر خارج می شود و بالون داخل معده می ماند.

نامزدهای عمل بالون معده

عمل بالون معده برای افرادی که می خواهند 10-20 کیلوگرم وزن کم کنند و BMI آنها بین 30-40 باشد، مناسب است.

یکی از شرایط عمل بالون معده این است که فرد برای انجام عمل مشکلات معده یا مری مانند عفونت و زخم نداشته باشد.

منبع