جهت آشنایی با قیمت لمینت دندان در کرج ، با کلینیک دندانپزشکی ترمیم و زیبایی آرتمان درمان همراه باشید.

حتما نام لبخند هالیوودی به گوش شما هم خورده است. روزگاری چنین دندان های زیبا و بی نقصی، فقط مخصوص بازیگران مشهور و افراد مرفه جامعه بود؛ اما امروزه چنین امکانی تقریبا برای همه افراد جامعه وجود دارد. علم دندان پزشکی می تواند چنین طرح لبخند زیبا و جذابی را به شما هدیه دهد. شاید برای شما سوال باشد که چگونه افراد در مدت زمان اندکی صاحب چنین دندان هایی می شوند؟ ما امروز قصد داریم شما را با روشی که ظاهر دندان ها را دگرگون می سازد و تمامی عیوب آنها را رفع می نماید، آشنا کنیم. این روش لمینت کردن است.

رفع مشکلات زیبایی دندان ها با لمینت کردن

بسیاری از مردم دنیا مشکلاتی در دندان های خود دارند؛ مثلا رنگ دندان های برخی از افراد به مرور زمان زرد می شود و یا بعضی از دندان ها به صورت مادرزادی دارای لکه های قهوه ای هستند. در بعضی افراد اندازه و فرم دندان ها مناسب نیست و خلاصه کمتر کسی را می توانید بیابید که دندان هایی کاملا بی عیب و نقص داشته باشد. طبیعتا چنین دندان هایی ظاهر خوبی به ما، به خصوص در هنگام لبخند زدن نمی دهند؛ اما لمینت دندان روشی است که می تواند در مدت زمان کمی تمامی این نقص ها را برطرف کند، و یک لبخند به یاد ماندنی و جذاب به شما هدیه دهد.

مختصری در مورد لمینت دندان و قیمت انواع آن

اول از همه این سوال پیش می آید که لمینت دندان چیست؟ لمینت ها، روکش های بسیار نازکی هستند که به منظور رفع عیب های دندان مانند رنگ دندان، دندان های شکسته، ناهنجاری های مادرزادی و به طور کلی هر گونه بد شکلی در دندان ها به کار می روند.

هزینه لمینت دندان در شهر کرج

بهتر است که قبل از اقدام به لمینت کردن دندان های خود، ابتدا به صورت حدودی و تخمینی قیمت لمینت ها را بدانید، البته هزینه هایی که در ادامه خواهیم آورد، می تواند در برخی از مطب ها و کلنیک های دندان پزشکی اندکی متفاوت باشد.

لمینت های کامپوزیتی، در عین حال که کیفیت و ظاهری مطلوب و قابل قبول دارند و نهایتا به دو یا سه جلسه برای آماده شدن نیازمند هستند؛ ارزان قیمت تر از همه انواع لمینت ها بوده و طبق جدیدترین قیمت ها برای هر یک واحد لمینت کامپوزیتی هزینه ای معادل 700 هزار تومان تا حدود دو میلیون تومان باید پرداخت کنید.

همان طور که می دانید، لمینت های سرامیکی بادوام تر هستند به طوری که در حدود 10 تا 15 سال ماندگاری دارند. برای هر یک واحد لمینت سرامیکی هزینه ای معادل 3 میلیون تومان تخمین زده شده است.