قیمت لمینت دندان 99 در تهران بسیار ارزان تر نسبت به قیمت جهانی آن (اروپا، ایالات متحده آمریکا، انگلیس) است؛ بنابراین، اگر تصمیم دارید که لمینت دندانپزشکی در تهران داشته باشید، خواندن این مقاله  از کلینیک دندانپزشکی آرتمان درمان می تواند اطلاعات شما را در مورد هزینه دندانپزشکی بهبود بخشد.

لمینت مناسب چه افرادی است؟

روکش های دندانپزشکی یک راه حل ممکن برای کمک به شما در دستیابی به ظاهری است که می خواهید. آن ها برای کسانی که دندان تراش خورده، فاصله ای بین دندان یا بد شکلی دارند، یک انتخاب مناسب است. اگر می خواهید لبخند خود را بهبود ببخشید، روکش دندان گزینه خوبی است. روکش ها پوشش نازکی هستند که در قسمت جلویی دندان قرار می گیرند. آن ها مانند دندان های طبیعی به نظر می رسند.

چه کسانی نباید لمینت کنند؟

روکش ها همیشه برای بیمارانی که دندان های خود را جمع می کنند یا ساییده می شوند، انتخاب خوبی نیستند؛ زیرا ممکن است روکش های نازک شکسته و خرد شوند. اگر دندان های خود را جمع یا ساییده می کنید، دندانپزشک ممکن است به شما پیشنهاد دهد که هنگام خواب از محافظ شبانه پلاستیکی دندان استفاده کنید. اگرچه دندانپزشک شما مینای دندان را تا حد ممکن برای روکش ها برمی دارد، اما با برداشتن مینای دندان نمی توان این روند را لغو کرد

روکش های چینی

روکش پرسلن پوسته نازکی است که به صورت سفارشی ساخته می شود و روی دندان قرار می گیرد.

مزایای روکش های چینی

  • آن ها قوی و با دوام هستند.
  • مانند یک سطح طبیعی به نظر می رسند.
  • نیاز به حذف مینای دندان کمتر از تاج یا کلاه است.
  • آن ها به راحتی لک نمی شوند.

معایب روکش های چینی

خطرات روکش های چینی عبارتند از: