یکی از دغدغه های اصلی مردم سفید بودن دندان های آنان است. یکی از بهترین روش های درمان برای سفید کردن دندان ها انجام عمل بلیچینگ دندان است. این عمل روش های گوناگونی دارد اما نتیجه آن به سفید شدن دندان ها می انجامد. برای آگاهی از نحوه انجام عمل و هزینه بلیچینگ دندان شما را به خواندن ادامه این متن  از کلینیک دندانپزشکی ترمیم و زیبایی آرتمان دعوت می کنم.

محصولات سفید کننده دندان

در سال ۲۰۱۵ ، آمریکایی ها به تنهایی بیش از ۱۱ میلیارد دلار برای سفید کردن دندانها هزینه کردند، از جمله بیش از ۱.۴ میلیارد دلار برای محصولات خانگی سفید کننده دندان، ما در اینجا ساده ترین راهها را برای سفید کردن دندانهای شما در خانه آورده ایم:

محصولات زیادی برای سفید کردن دندانها وجود دارد، با این وجود در بیشتر محصولات سفید کننده از مواد شیمیایی برای سفید کردن دندان های شما استفاده می شود که مورد توجه بسیاری از افراد است. اگر دندان سفیدتر می خواهید، اما می خواهید از مواد شیمیایی نیز خودداری کنید، در این مقاله چندین گزینه طبیعی و ایمن ذکر شده است.

بیشتر بدانیم :

بستن فاصله بین دندان ها

علت زردی دندان ها چیست؟

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باعث زردی دندان ها و از بین رفتن براقیت سفیدی دندانها می شود. برخی از غذاها می توانند مینای دندان را که لایه خارجی دندان شما است لکه دار کنند. علاوه بر این، تجمع پلاک بر روی دندان های شما می تواند به دندان های شما رنگ زرد بدهد. این نوع تغییر رنگ دندان معمولاً با مراجعه منظم به دندانپزشک و  استفاده از برخی از محصولات تمیزکننده و سفید کننده منظم تحت نظر دندانپزشک قابل درمان است.

اهمیت مسواک زدن و استفاده از نخ دندان در سفید شدن دندان

در حالی که برخی از تغییر رنگ دندان ها به طور طبیعی با افزایش سن همراه است، اما تا حد زیادی به دلیل تجمع پلاک ایجاد می شود. مسواک زدن و نخ دندان کشیدن منظم می تواند با کاهش باکتری های موجود در دهان و جلوگیری از تجمع پلاک ، به سفید ماندن دندان کمک کند.

خمیر دندان به آرامی لکه های دندان را  از بین میبرد و نخ دندان باکتری های بین دندان را که در تشکیل پلاک نقش دارند از بین می برد. مسواک زدن روزانه دندان ها  از تجمع پلاک های زرد روی دندان های شما جلوگیری می کند.