وقتی که به تام کروز فکر می کنید احتمالا اولین چیزی که در ذهن شما مجسم می شود، یک لبخند مردانه زیبا است. مردی که لبخندی با دندان های سفید یکدست و هم سطح دارد. اما شاید شما هم نمیدانستید که یک زمانی تام کروز چنین لبخندی نداشت. تام کروز یکی از هزاران سلبریتی است که با کمک ترمیم دندان و انجام پروسه های زیبایی دندان صاحب دندان هایی زیبا و چنین لبخند جذابی شده است

گزینه های زیبایی دندان که همه می توانند از آن ها سود ببرند عبارتند از:

·         باندینگ دندان

·         سفید کردن دندان

·         وینرهای پرسلن(کامپوزیت و یا لمینت دندان)

·         تاج دندان

·         پیوند لثه

·        ایمپلنت دندان

·         پل و یا بریج دندان

۱ . تام کروز (بازیگر)

ستاره بی چون و چرای فیلم هایی چون ماموریت غیر ممکن ، تجارت پر مخاطره، تاپ گان و شماری از فیلم های دیگر. تام کروز بخاطر مشکل دندان های جلویی خود اقدام به ترمیم دندان های خود کرد. از آغاز حرفه بازیگر تام کروز چندین عمل بر روی دندان های خود انجام داده است. این اعمال شامل سفید کردن و صاف کردن دندان ها به وسیله ارتودنسی دندان بود.

2 . سلین دیون (خواننده)

آهنگساز و خواننده مشهور کانادایی. خانم سلن دیون کسی که صدایی شبیه به صدای روحانی فرشتگان دارد و هواداران خاص خودش را به وجد میاورد. شاید بیشتر او را برای چند اثر معروفش برای سریال تایتانیک بشناسند. برعکس صدای سلین دیون دندان های او شبیه به دندان فرشتگان نبود. اما او نیز چندین پروشه زیبایی و ترمیم دندان را انجام داده است که تا حدودی صورت او را جوانتر کرده است.

3 . مایلی سایرس (بازیگر و خواننده)

خواننده محبوب و البته جنجالی آمریکایی. همانطور که در عکس می بینید او به خاطر داشتن دندان های نامنظم و روی هم افتاده و بد فرم مجبور شد که یک عمل ترمیم دندان به منظور زیبایی چهره و لبخند انجام دهد.

4 . جورج کلونی (بازیگر)

بازیگر دوست داشتنی و محبوب بسیاری از فیلم دوستان. حتی اگر فیلم های او را ندیده باشید حتما یکی دو بار اسم جذابش را شنیده اید. جورج کلونی در دوره ای که کاملا به خانواده و زندگی شخصی اش اختصاص داده بود مجموعه کاملی از عمل های زیبایی دندان را روی دندان های خود انجام داد.