کلاه گیس کوتاه یا گیس مصنوعی (به انگلیسی: hair hair ) به دسته‌ای از گره‌های مو گفته می شود که با قرار دادن تعدادی مو مصنوعی بر روی آن‌ها ظاهری طبیعی‌تر و پرپشت‌تر را برای فرد ایجاد می‌کند. کلاه گیس هایی که از جنس مو ساخته می‌شوند بسیار نازک و ظریف هستند زنان کم مو یا بی مو آن را مانند کلاه بر روی سر قرار می دهند . مدل کلاه گیس بسته به سلیقه شما با انواع مدل‌های بافت و شینیون قابل اجرا و انجام میباشد.همانطور که انتخاب مدل مو به فرم صورت بستگی دارد ، انتخاب کلاه گیس هم به همان نسبت دارای اهمیت می باشد.

انواع کلاه گیس

کلاه گیس زنانه های موجود در بازار دارای دو نوع می باشند و بر اساس نیاز خود می توانید هر کدام را که می خواهید خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. پوستیژ های طبیعی:این نوع از کلاه گیس کوتاه ها به دلیل طبیعی بودن برای مصارف روزانه و استفاده طولانی مدت مورد استفاده قرار میگیرد و البته از کلاه گیس های با الیاف مصنوعی به مراتب بهتر می باشد و دارای قیمت بالایی می باشد. کلاه گیس های مصنوعی:این نوع از کلاه گیس ها به دلیل الیاف مصنوعی نسبت به مدل های دیگر دارای قیمت مناسب تری می باشند و دارای ظاهری کاملا شبیه به موی طبیعی می باشد.

سایز انواع کلاه گیس

کلاه گیس ها دارای سه سایز:کوتاه، متوسط و بلند می باشد کلاه گیس های کوتاه دارای اندازه ای حدودا تا روی گردن، کلاه گیس های متوسط حدودا تا روی شانه و قدری پایین تر و کلاه گیس های بلند تا کمر و باسن می باشند

کلاه گیس مصنوعی

خرید کلاه گیس مصنوعی به نسبت کلاه گیس های طبیعی از نظر اقتصادی به صرفه تر است اما در ساخت این نوع کلاه گیس ها از الیاف مصنوعی استفاده شده است.

شایان ذکر است که کلاه گیس ها را از نظر اندازه به سه دسته کلاه گیس کوتاه، کلاه گیس متوسط و بلند تقسیم می کنند و همچنین از نظر جنسیتی هم این نوع کلاه گیس ها به کلاه گیس مردانه و زنانه دسته بندی می شوند؛ که هر کدام از انواع کلاه گیس تنوع بسیار بالایی دارند.

کلاه گیس چسبی

به خاطر ریزش مو افراد بسیار زیادی از اینکه ظاهر آنها تغییر پیدا کرده است ناراحت بوده و به دنبال روشی برای رفع این عیب می باشند.

از چندین دهه قبل تا امروز استفاده از کلاه گیس برای افرادی که دچار ریزش موی سر شده اند و ریزش موی سر آنها بسیار زیاد بوده است مرسوم بوده است.

کلاه گیس ها علاوه بر اینکه باعث می شدند پوشش سر به صورت کامل انجام شود به خاطر استفاده از موهای طبیعی و همچنین الیافی که شبیه به موی طبیعی بود بسیار سخت قابل تشخیص بودند.

منبع: https://www.kolahgiss.ir/