پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی خوب در کرج یکی از دغدغه های کرجی های عزیز است. داشتن مهارت و تخصص لازم برای انجام ارتودنسی، مهم ترین معیاری است که باید در هنگام انتخاب متخصص ارتودنسی در کرج در نظر گرفت. ما در این مقاله لیستی 3 تایی از بهترین متخصصین ارتودنسی در کرج و معیارهای انتخاب آن را برای شما آورده ایم.

نام متخصص ارتودنسی

آدرس مطب

شماره تماس

دکتر هادی درویش پور

تهران دهکده المپیک، میدان المپیک،ضلع جنوبی غربی، کوچه 27، پلاک 17

02144161120

02144161123

دکتر امیر کامیار خضری

کرج، چهار راه طالقانی

02632256075

دکتر حمید قاسمی

کرج، جهانشهر، خ شهید بهشتی، نرسیده به خ کسری، برج ولیعهد، طبقه 7

02634214455

02634214454

 

متخصص ارتودنسی چه کسی است؟

متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست دندانپزشکی است که بعد از به پایان رسیدن دوره دندانپزشکی عمومی،  دوره های تخصصی ارتودنسی را به مدت 3 الی 4 سال در دانشگاه می رساند. متخصص با گذراندن این دوره ها می تواند ارتودنسی را با مهارت و تبحر بالا انجام دهد.

معیارهای انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب

برای انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب یکسری معیارهایی وجود دارد که بیمار می تواند با بررسی آن ها، بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی را انتخاب کند. این ملاک ها به شرح زیر هستند:

اولین ویژگی مهم برای یک متخصص ارتودنسی؛ تخصص و مهارت

برای انتخاب متخصص ارتودنسی باید تخصص، مهارت و تجربه دندانپزشک را در نظر گرفت. متخصص ارتودنسی با مهارت بالا و به صورت اصولی ارتودنسی را بر روی دندان‌ ها نصب می کند و نتیجه بهتری بدست می آورد.

داشتن امکانات پیشرفته در مطب

استفاده از دستگاه های پیشرفته و امکانات بالا در مطب دندانپزشکی به منظور بهتر انجام شدن ارتودنسی دندان و همینطور نتیجه بهتر، یکی دیگر از ملاک های انتخاب متخصص ارتودنسی است. افراد باید دندانپزشکی را انتخاب کنند که علاوه بر داشتن مدرک تخصصی ارتودنسی در کلینیک یا مطب خود، این امکانات را نیز داشته باشند.

خوش برخورد بودن

یک متخصص خوب باید با صبر و حوصله به تمام سوالات بیمار پاسخ بدهد. برخورد مناسب با بیمار، پیگیری روند درمان و اولویت قرار دادن سلامت بیمار از معیارهای انتخاب یک متخصص حرفه ای است و برای پیدا کردن متخصص ارتودنسی در کرج باید به این نکته نیز توجه کرد.

کیفیت مواد و لوازم مورد استفاده

استفاده از مواد و وسایل با کیفیت و ساخت کمپانی های معتبر بسیار مهم است و متخصص ارتودنسی خوب هیچ گاه کیفیت کار را فدای هزینه نمی کند و از مواد و وسایل استاندار و با کیفیت استفاده می کند.