اگر از بهترين متخصص ارتودنسي در كرج و تهران اين سوال را بپرسيد اينگونه به شما پاسخ خواهد داد:

مزاياي درمان ارتودنسي به موقع بسيار است.

بريس هاي ارتودنسي مي توانند مشكلات همسويي فك بالا و پايين را حل كنند.

دستگاه هاي ارتودنسي ثابت  يا ارتودنسي متحرك مي توانند ، شلوغي دندان و يا فاصله هاي دنداني را برطرف كنند.

آنها ممكن است بهترين چيزهايي باشند كه تا به حال  شما يا فرزندتان داشته ايد.

مزاياي درمان ارتودنسي به موقع مي تواند در طول زندگي شما به خوبي احساس شود.

زمان و تلاش شما در درمان ارتودنسي سرمايه گذاري مي شود و در طول زندگي با بهبود سلامتي دهان و دندان از آن بهره خواهيد برد.

آيا درمان ارتودنسي بهداشت دهان و دندان را آسانتر مي كند؟

جواب كوتاه – بله است.

يكي از مزاياي درمان ارتودنسي به موقع راحتتر كردن ، مسواك زدن و تميز كردن دندان ها است، با رديف كردن دندان ها به طور كلي سلامت دندان ها راحتتر بدست مي آيد، زيرا تميز نگه داشتن دندان هايي كه به درستي تراز نباشند بسيار دشوار است، دندان هاي شلوغ و بهم ريخته مي توانند پوسيدگي دندان و استرس بر لثه ها و استخوان هاي حمايت كننده را افزايش دهند، ناهماهنگي دندان ها مي تواند منجر به ناهماهنگي فك ها شوند، اين معضل ممكن است مجموعه اي از بيماري ها را در بر داشته باشد.

لبخند زيبا و بهتر 

خيلي دير نيست، شما هم مي توانيد از لبخند زيبا و رويايي خود لذت ببريد.

مزاياي داشتن يك لبخند زيبا اينست كه چهره شما را تغيير خواهد داد.

محافظت از دندان ها و لثه ها

اگر شما دندان هايتان را  كشيده ايد و جاي خالي دندان داريد ممكن است دچار پوسيدگي غير طبيعي ميناي دندان و تخريب لثه ها شده باشيد.

جلوي از دست دادن دندان را بگيريد !!!

از مزاياي درمان ارتودنسي به موقع مي توان به جلوگيري از از دست دادن دندان ها اشاره كرد، دندان هايي كه اصلاح نمي شوند مي توانند در از دست دادن استخوان در طول زمان تاثير داشته باشند، اين مي تواند به شدت بر روي ظاهر تاثير گذاشته و باعث سخت تر شدن جويدن و صحبت كردن به طور طبيعي شود، همچنين از دست دادن دندان مي تواند باعث ايجاد انواع بيماري ها شود.

درمان ارتودنسي چگونه عمل مي كند؟

اين درمان از دونوع ارتودنسي ثابت و ارتودنسي متحرك براي حركت دندان ها و رشد فك ها و بازسازي ماهيچه ها كمك مي گيرد، اين وسايل از طريق وارد آوردن فشار ملايم و حساب شده اي روي دندان ها و فك ها كار مي كنند.

براي كسب اطالاعات بيشتر ئر مورد ساير خدمات دندانپزشكي مثل ايمپلنت دندان ، بريج دندان و... مي توانيد به سايت ايده آل كلينيك مراجعه كنيد.