بسیاری از افرادی که دچار ناهنجاری دندان هستند و یا با طرح لبخند شان مشکل دارند و فکر می کنند که لبخندشان زیبا نیست، یا به منظور اصلاح و ترمیم مشکل خود به یک دندانپزشک ترمیمی خوب مراجعه می کنند، بحث هزینه و قیمت برایشام مطرح می شود.  ما در این مقاله قصد داریم به تمامی سوالات پیرامو لمینت دندان پاسخ دهیم.

۱. علت زیاد بودن هزینه لمینت دندان چیست؟

هنگامی که بحث لمینت دندان مطرح می شود، عوامل بسیاری را باید در نظر گرفت. کیفیت زیادی دارند و روی زیبایی تاثر گذار خواهند بود که نصب آن را با دشواری همراه می سازد. باید دانست که اکثر درمان هایی که جنبه زیبایی دارند، فاقد پوشش بیمه هستند.

۲. ارزان ترین لمینت، کدام نوع آن است؟

ارزان ترین لمینت موجود در بازار، لمینت کامپوزیتی است و بعد از آن لمینت سرامیکی و سپس لمینت پرسنیلی به ترتیب در رده دوم و سوم، ارزان ترین و مقطوع ترین لمینت های موجود در بازار هستند.

۳. آیا لمینت باعث پوسیدگی و آسیب به دندان ها می شود؟

لمینت دندان نه تنها باعث پوسیدگی دندان می شود، بلکه باعث حفظ هر چه بیشتر بهداشت دهان و دندان می شود.یکی از فلسفه ها و دلایل انجام لمینت دندان و در واقع مزیت لمینت ها، جلوگیری از پوسیدگی دندان است.

۴. آیا افراد مبتلا به دیابت و زنان باردار می توانند لمینت دندان انجام دهند ؟

استفاده از لمینت دندان برای این افراد خطری ایجاد نمی کند ولی بهتر است با پزشک متخصص خود در این مورد مشورت کنند. پیشنهاد می شود زنان باردار در سه ماهه دوم بارداری اقدام به انجام لمینت کنند.