قیمت لمینت تمام دندان ها به عوامل مختلفی وابسته است پس از بررسی تمامی جوانب و تصمیم برای داشتن لبخندی جذاب، مهم ترین دغدغه و نگرانی افراد این است که نتوانند از پس تعرفه های لمینت دندان برایند. هزینه های درمانی یکی از عوامل تاثیرگذاری است که افراد را از نصب لمینت های دندان منصرف می کند. اما با این وجود، لمینت های دندان تاثیر چشمگیری در زیبایی افراد برجا می گذارند. برای ایجاد طرح لبخند زیبا نیاز به وجود دندان های زیبا است که بدون حضور لمینت های دندان میسر نخواهد شد. البته قیمت لمینت تمام  دندان ها بیشتر از قیمت لمینت تعداد محدودی از دندان ها خواهد بود.

عوامل تاثیر گذار بر هزینه لمینت دندان در سال جاری

بعضی از عوامل موثر در تعرفه های لمینت دندان به شرح زیر است:

نوع و جنس لمینت

اینکه جنس لمینت سرامیکی، کامپوزیتی و …باشد بر تعرفه های لمینت دندان تاثیر می گذارد.

تخصص دندانپزشک

معمولا متخصص زیبایی دندان، هزینه بیشتری نسبت به دندانپزشک عمومی دریافت می کنند.

شهری که قصد انجام لمینت دندان دارید

تعرفه لمینت دندان از کشور، شهر و حتی منطقه‌ای به منطقه دیگر می تواند متفاوت است.

  • تعرفه لابراتور
  • تعرفه های جانبی
  • دستمزد متخصص
  • هزینه ویزیت

تعرفه لمینت دندان در پایتخت

هزینه لمینت دندان در تهران با هزینه لمینت دندان در شهرستان ها متفاوت است. این در حالی است که تعرفه لمینت دندان از نوع سرامیک به نسبت بیشتر است. با این تفاسیر می ‌توان گفت که تعرفه لمینت دندان از نوع کامپوزیت مرقون به صرفه تر از لمینت سرامیکی دندان است. لمینت های نانو نیز که نیاز به تراش دندان ندارند، هزینه کمتری خواهند داشت.

تفاوت تعرفه لمینت سرامیکی با کامپوزیتی

مدت زمان نگهداری و کیفیت این دو نوع لمینت، می‌تواند با یکدیگر متفاوت باشد. علاوه بر این ها هزینه لمینت سرامیکی از هزینه کامپوزیت دندان بیشتر است. علاوه بر تعرفه ها، باید در انتخاب متخصص ارتودنسی زیبایی دقت فراوان داشت؛ چون درست است که تخصص دندانپزشک باعث افزایش هزینه های لمینت شما خواهد شد؛ اما باید توجه داشته باشید که  در صورت نصب نادرست لمینت، دندان‌های شما آسیب خواهند دید و سلامت دهان و دندان های شما به خطر خواهد افتاد. انتخاب نوع لمینت دندان تنها با چکاپ دهان و دندان بیمار امکان پذیر است که این چکاپ باید به وسیله یک متخصص ماهر و باتجربه صورت گیرد.

هزینه های جانبی لمینت دندان

هزینه های جانبی لمینت دندان باعث افزایش تعرفه های لمینت دندان می شود؛ که باید از یک روکش موقتی استفاده شود. همچنین در صورت صدمه دیدن، نیاز به تعویض دندان خواهد بود؛ که بر روی هزینه ها درمانی لمینت اضافه می شود.