برای پاسخ به تمامی سوالات پیرامون بلیچینگ دندان در ادامه این مقاله با بهترین متخصص ترمیم و زیبایی دندان از کلینیک آرتمان همراه باشید.

با بلیچینگ چه اندازه دندان‌ها سفید می‌شوند؟

میزان سفیدی دندان‌ها به عواملی مانند جنس دندان‌ها و مواد رسوب کرده بر روی دندان‌ها بستگی دارد و نتایج برای همه افراد نمی‌تواند یکسان باشد.

قبل از بلیچینگ چه کار باید کرد؟

باید ابتدا به درمان پوسیدگی دندان پرداخت سپس عمل بلیچینگ را انجام داد.

دندانپزشک ابتدا دندان‌ها را جرم گیری می‌کند سپس با استفاده از بلیچینگ اقدام به سفید کردن دندان‌ها می‌کند که بلیچینگ بر روی دندان‌ها پر شده یا نواحی زرد ریشه ناشی از تحلیل ریشه هیچ گونه اثری نخواهد داشت.

آیا بلیچینگ عوارضی دارد؟

بلیچینگ عوارضی ندارد اما ممکن است بیمار دچار حساسیت دندانی شود که با استفاده از خمیردندان‌های ضد حساسیت این موضوع به زودی برطرف می‌شود.

تفاوت بلیچینگ دندان و لمینت چیست؟

بلیچینگ یک روشی برای سفید کردن دندان‌ها است که با تزریق ماده سفید کننده باعث سفید شدن دندان‌ها می‌شود اما لمینت دندان با هدف پوشاندن عیب‌های دندانی، متناسب با دندان ساخته می‌شود و با کمک چسب مخصوصی بر روی دندان‌ها چسبانده می‌شود در نتیجه علاوه بر تغییر رنگ دندان، فرم و اندازه دندان‌ها نیز تغییر می‌کند.

چه تفاوتی میان بلیچینگ و جرم گیری دندان‌ها وجود دارد؟

هر دو روش باعث سفید شدن دندان‌ها می‌شوند اما میزان سفید کردن دندان‌ها متفاوت است که جرم گیری با هدف پاکسازی دندان‌ها از پلاک‌های دندانی اقدام به سفید کردن دندان‌ها می‌کند. بلیچینگ تنها برای سفید کردن دندان‌ها و برای از بین بردن لکه‌های موجود بر روی دندانها استفاده می‌شود که برای افرادی که دندان‌های سالمی دارند و تنها خواستار سفید کردن دندان‌های خود هستند روش بسیار مناسبی است.

قیمت بلیچینگ دندان در کرج

هزینه بلیچینگ با توجه به نوع بلیچینگ (بلیچینگ در مطب و بلیچینگ در خانه) متفاوت است البته بلیچنگ نسبت به سایر روش‌های سفید کردن دندان‌ها هزینه کمتری دارد. قیمت بلیچینگ دندان با لیزر با توجه به تعداد جلسات موردنیاز می‌تواند کمی زیادتر شود.