این صفحه حاوی یک لیست ۱۰‌تایی هستش که تحت عنوان بهترین متخصص ارتودنسی تهران توسط مجله ارتودنسی دندان ارتودکتر گردآوری شده. محتویات این صفحه برای کسانی که سخت به دنبال پیدا کردن یک متخصص خوب هستن مفید و کاربردیه. ما با حساسیت و بر اساس یک سری معیارها این لیست رو بستیم .

دکتر هادی درویش پور بهترین متخصص ارتودنسی تهران

دکتر درویش پور مخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت هست

به جز این، ایشون در بالاترین آزمون تخصصی ارتودنسی ایران رتبه اول رو گرفتن

هم کار ارتودنسی کودکان انجام میدن هم بزرگسالان

طبق بررسی های  حضوری تیم دندانه از کلینیک های ایشون در بین تمامی متخصصانی که بررسی کردیم بیشترین میزان رضایت در بین بیماران ایشون بود و اینو حتی از اینستاگرام و سایت دکتر میشه فهمید.

اون ها از محیط مطب و برخورد دکتر و پرسنل کاملا راضی بودن

تمیزی و امکانات مطب ها طبق بررسی تیم ما عالی بود.

ایشون ۳ تا مطب دارن و هر سه تا موقعیت خوبی دارن و چون دسترسی به مطب برای مراجعا خیلی خیلی مهمه، اینکه یه متخصص ۳ تا مطب در ۳ بخش یک شهر بزرگ داشته باشه واقعا پوئن مثبتیه

و از نظر هزینه ارتودنسی با اینکه خیلی ارزون نبودن اما هزینه ها کاملا معقول بود و با توجه به کیفیت خدماتی که ما دیدیم توقع اعلام هزینه های بسیار بالاتری داشتیم

دکتر کامیار امیرخضری

دکتر کامیار امیرخضری یکی از متخصصان جوان و متعهد در تهران و کرج هستند. ایشون به خاطر مهارت بالا در ارتودنسی ثابت و رضایت قابل توجه مراجعانشون وارد لیست بهترین متخصص ارتودنسی  کرج و تهران تهران دندانه شدند. یه نکته جالبی که در خصوص دکتر خضری هست اینه که، در کلینیک ایشون همزمان کار ترمیم و زیبایی دندان هم انجام میشه. اینجوری لازم نیست که ارتودنسیتون جدا و کار زیبایی دندونتون جدا انجام بشه. با خیال راحت هر دو رو در مطب ایشون انجام بدید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارتودنسی ثابت اینجا کلیک کنید.

دکتر علی حیدری متخصص ارتودنسی تهران

دکتر حیدری یکی از متخصصان حرفه ای در تهران هستن. ایشون هم متخصص ارتودنسی هستن و هم متخصص ارتوپدی فک و صورت، متخصص و ماستر لیزر دندانپزشکی، دکتر رسمی سیستمم اینویزلاین در ایران و دبی.

دکتر سید محمدرضا صفوی دکتر ارتودنسی خوب در تهران

دکتر صفوی نیز از باتجربه ترین متخصصان تهران و بسیار خوش نام هستن. بعضی از سوابق ایشون رو لیست کردیم براتون:

دکترای دندانپزشکی عمومی از دانشگاه ملی ایران در سال ۱۳۵۸

دانشنامه تخصصی ارتودنسی از دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۷۴

استاد تمام بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر سیامک همت پور دکتر ارتودنسی خوب در تهران

دکتر همت پور از متخصصان خوب و متعهد تهران هستند که رضایت مراجعانشون واقعان زیاده. شعار ایشون که اتفاقا در وبسایتشون درج کردن اینه:

“در درمان بیماران خود علاوه بر درمان ناهنجاری های دندانی و فکی، بر معیارهای زیبایی شناختی و لزوم انجام کارهای لازم برای رسیدن به این هدف تأکید دارم. داشتن لبخند زیبا و چهره متناسب هدف ما در درمان بیماران می باشد.”