دکتر هادی درویش پور در شمال، مرکز و غرب تهران مطب ارتودنسی فعال دارند. تمام مطب های دکتر درویش پور به جدیدترین تکنولوژی ها و تجهیزات مدرن حوزه دندانپزشکی و ارتودنسی دندان مجهز هستند و این موضوع در خصوص مطب شمال تهران بیشتر صادق است. چنانچه تمایل دارید که در مطب ارتودنسی در شمال تهران دکتر درویش پور، تحت درمان ارتودنسی قرار بگیرید، می توانید از طریق فرم تماس سایت، اقدام به دریافت نوبت آنلاین به همراه تخفیف ویژه کنید. ادامه مقاله را هم حتما بخوانید تا بتوانید بر اساس نکات مندرج در آن بهترین متخصص ارتودنسی تهران یا هر ناحیه دیگر را بهتر پیدا کنید.

چرا برای انتخاب متخصص ارتودنسی باید حساسیت به خرج داد؟

به دو دلیل باید در انتخاب متخصص ارتودنسی دقت کرد.

اول اینکه درمان ارتودنسی جزء پرهزینه ترین درمان های دندانپزشکی است و در هر صورت برای اینکه دندان های صاف و یکدست داشته باشید لاجرم باید یک هزینه ای هم بپردازید.

دوم اینکه، شما، چه نزد بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران یا بهترین نقطه تهران بروید و چه در مجهزترین کشور دنیا در حوزه دندانپزشکی، درمان ارتودنسی یک پروسه زمانبر و طولانی است.جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون اواع روش های ارتودنسی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : متخصص ارتودنسی در کرج

4 نکته که باید حین انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران به آن ها توجه کرد

1. دندانپزشکی انتخابی شما حتما باید متخصص ارتودنسی باشد

در هر شهر و ناحیه ای تعدادی دندانپزشک عمومی و متخصص وجود دارند که ممکن است بسته به موقعیت و نیاز مراجعان هر نوع درمان دندانپزشکی انجام دهند. در شمال تهران نیز چنین چیزی صادق است. اما متخصص انتخابی شما حتما باید یک دندانپزشک متخصص ارتودنسی باشد نه یک دندانپزشک عمومی یا یک متخصص زیبایی و ترمیمی و ….

2. به جز مدرک، تجربه و مهارت بسیار مهم است

به خاطر هزینه و زمان طولانی درمان ارتودنسی، تنها یک متخصص باتجربه بالا انتخاب کنید. قطعا متخصصی که طی چندین سال چندین هزار مورد نامنظمی دندانی را برطرف کرده تجربه و مهارت بیشتری دارد.

3. بدون مشاهده تصاویر قبل و بعد درمان را شروع نکنید

آلبوم تصاویر قبل و بعد متخصص را ببینید. اگر نتایج قبل و بعد درمان قابل توجه و تحسین برانگیز بود می توانید روی شروع درمان تمرکز کنید.

4. برای اطمینان بیشتر نظرات مراجعان را حتما جویا شوید

تا خودتان یک چیز را تجربه نکنید و با زبان خود آن را بازگو نکنید، هزاران مشاهده و پرس و جو و تحقیق ، نمی تواند درک شفاف و درستی از آن چیز ارائه دهد. به طور مشابه تا خودتان درمان ارتودنسی انجام ندهید نمی توانید درباره نوع درمان، متخصص یا مطب ارتودنسی نظر دهید.