برای اینکه بتوانید با آمادگی بهتر و در موقعیتی ایده آل به مطب دندانپزشکی زیبایی خود مراجعه کنید حتما به چند نکته زیر که توسط کلینیک دندانپزشکی جنت آباد یعنی تاج دنتال جمع آوری شده توجه کنید. .

سلامتی دندان و لثه خود را ارتقاء دهید

دندان و لثه شما باید پیش از شروع روند روکش دندان حتما و حتما از سلامتی بالایی برخوردار باشد. اگر هر مشکلی متوجه دندان و یا لثه های شما باشد (مثلا لثه عفونت کرده باشد) شما باید با کمک دندانپزشک عمومی خود آن مشکل ها را برطرف کنید و بعد از سلامتی کامل اقدام به روش کردن دندان کنید.

ونیر دندان همیشه گزینه ایده آلی برای شما نیست

برخی  اوقات اصلا لزومی به روکش دندان نیست و شاید باید برای محافظت و زیبا کردن دندان ها وطرح لبخند خود از روش های دیگری استفاده کنید. برای مثال اگر شما دندان قروچه دارید و یا عادت دارید که دندان هایتان را به هم میسابید، شاید بهتر باشد از خیر ونیر بگذرید زیرا ونیر دندانپزشکی اصولا لایه های نازک و ظریفی هستند و با دندان قروچه ممکن است بشکنند و یا ترک بردارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون روش های اصلاح طرح لبخند به این صفحه مراجعه کنید.

ونیر دندان روشی غیر قابل بازگشت است

دندانپزشک زیبایی برای اینکه بتواند روکش دندان را به سطح دندانتان متصل کند باید حتما لایه نازکی از مینای دندانتان را خراش دهد. و از آنجایی که مینا توانایی رویش و ترمیم مجدد ندارد، زمانی که دندان خود را روکش کردید دیگر نمیتوانید پشیمان شوید و بگویید من دندان واقعی خودم را میخواهم. زیرا دندان شما خراش خورده و مثل سابق نمیشود. مگر اینکه دوباره روکش ها را عوض کنید.

ممکن است ونیر دندانپزشکی شل شود

اگر به  درستی نتوانید بهداشت دندان و دهان خود را رعایت کنید و یا حادثه ای رخ دهد ممکن است که روکش شما شل شود. چاره کار شل شدن ونیر دندان چیست؟ ۱۰۰ درصد باید دوباره به متخصص دندانپزشک زیبایی خود مراجعه کرده و دوباره آن را ترمیم کنید.

به طور مرتب به دندانپزشک زیبایی خودتان مراجعه کنید

بعد از اینکه کارتان با روکش دندان تمام شد و صاحب یک یا تعدادی از آن ها شدید باید به طور منظم برای ارزیابی و بررسی به دندانپزشک مراجعه کنید تا اگر مشکلی در خصوص آن ها وجود داشت سریعا تشخصی داده شده و اصلاح شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون انواع ونیر دندان به این صفحه مراجعه کنید.