فاکتورهای مختلفی میتوانند روی هزینه ایمپلنت دندان در سال ۹۹ هر واحد ایمپلنت تاثیر بگذارد با این وجود جنس، برند، روکش، دستمزد جراح، درمان های مورد نیاز میتوانند موثرترین فاکتورها در این خصوص باشند.

چرا هزینه ایمپلنت دندان در سال ۹۹ بالا است؟

برخلاف سایر روش های دندانپزشکی ، کاشت ایمپلنت دندان تخصص، مهارت و زمان زیادی نیاز دارد. این عمل نسبتا حساس است و باید در ایده آل ترین شرایط ممکن انجام شود. علاوه بر این ساخت خود هر واحد ایمپلنت هزینه زیادی نیاز دارد. به همین جهت قیمت ایمپلنت دندان معمولا بالا است. به علاوه از آنجا که قطعات ساخته شده اغلب در کشورهای خارجی ساخته میشود نوسانات ارز میتواند نقش بسیار مهمی روی افزایش تعرفه ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید : پوسیدگی دندان

هزینه ایمپلنت دندان برای فک بالا و پایین یکی است؟

به طور کلی تعرفه ایمپلنت دندان چه برای فک بالا و چه پایین و چه حتی دندان های جلو و عقب یکی است.

آیا میتوان به صورت قسطی تعرفه ایمپلنت دندان را پرداخت کرد؟

با توجه به اینکه بیشتر قیمت ایمپلنت برای خود قطعات آن است لذا بیشتر مراکز درمانی به صورت نقدی هزینه ها را دریافت میکنند. اما ممکن است بتوانید یک کلینیک پیدا کنید که پول را بهخ صورت دو قسط ار شما بگیرد. یکی در آغاز کاشت و دومی در پایان کاشت و نصب روکش، پروتز دندان یا تاج

بهترین جنس روکش ایمپلنت چیست؟

به طور معمول اغلب متخصصان از روکش های زیرکونیومی استفاده میکنند که کیفیت بالایی دارد. به همین خاطر هزینه ایمپلنت دندان با این روکش ها بیشتر است.

بهترین برند ایمپلنت دندان چیست؟

کشور سوئیس سازنده بهترین ایمپلنت های حال حاظر در دنیا است. بعد از آن آمریکا در رقابت با ایمپلنت های سوئیسی است. ایمپلنت های کره ای نیز با اختلاف زیاد نسبت به این دو به خاطر جنس خوب و مقرون به صرفه بودن توصیه می شوند.

من میخواهم ایمپلنت بکارم باید چکار کنم؟

در اولین قدم شما باید به یک متخصص کاشت ایمپلنت مراجعه کنید. این متخصص شرایط شما و دندانهایتان را با دقت بررسی میکند. چنانچه شرایط شما برای انجام این عمل مناسب بود او شرایط انجام عمل را برایتان توضیح خواهد داد. اگر یک یا چند دندان و یا همه آن ها را از دست داده اید و میخواهید ایمپلنت بکارید اول به فکر پیدا کردن یک متخصص یا کلینیک دندانپزشکی خوب باشید.

اما اگر هنوز در رابطه با ایمپلنت دندان این روش جایگزینی دندان از دست رفته اطلاعات کافی نداریداینجا کلیک کنید.