میدونم بیشترتون وقتی وارد این صفحه شدین، میدونید که کامپوزیت ونیر یا (ونیر کامپوزیت) و صد البته کاربردش چیه. اما برای اون دسته از کاربرامون که هنوز نمیدونن این کامپوزیت ونیر چیه پیشنهاد می کنم روی لینکی که مشخص شده کلیک کنن و بعد از آشنایی با کاربردها و نحوه نصب و حتی تماشای فیلم ونیر کامپوزیت دندان بیان به این صفحه و جزئیات قیمت کامپوزیت ونیر در سال ۱۴۰۰ رو بخونن.

قیمت کامپوزیت ونیر دندان به صورت حدودی در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

هزینه ونیر کامپوزیت در سال ۱۴۰۰ به صوت حدودی ۱.۸۰۰.۰۰۰ تا ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان برآورد میشه. البته این میانگین قیمته و قرار نیست همه جا با همین ۱۸۰۰ بتونید دندوناتون رو با کمک ونیر کامپوزیت ترمیم یا زیبا کنید.

همچنین بهتره بدونید که این هزینه به ازای هر واحد دندان محاسبه میشه. یعنی اتصال فول ونیر کامپوزیت به دندون یه همچین هزینه ای در بر داره براتون.

حتما بخوانید :

محدوده قیمت کامپوزیت ونیر دندان در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

در بخش قبل هزینه میانگین رو عنوان کردیم اون هم به ازای هر واحد دندان که به صورت کامل ونیر شده باشه. اما اگه خب همه دندون ها که قرار نیست به طور کامل کامپوزیت بشن. بعضی از دندونا به صورت جزئی دچار تغییر رنگ، شکستگی، لب پر شدگی و یا خلاصه آسیب دیدگی جزئی شدن. اینا لزوما قرار نیست که به صورت پیشفرص یه هزینه بالایی پرداخت بشه براشون. هزینه کامپوزیت ونیر دندان برای این مشکلات جزئی کمتره و مثلا بسته به کلینیک دندونپزشکی ممکنه از ۱ میلیون تومان شروع بشه کارش.

یه سری دندونا هم مشکل اساسی داره و باید حسابی روشون کار بشه تا با کمک کامپوزیت بهبود پیدا کنه ظاهرشون. هزینه و قیمت کامپوزیت دندان برای این دست دندونا ممکنه بالاتر از ۲ میلیون تومان باشه. بنابراین به صورت بازه ای بین ۱ تا ۲۵۰۰ میتونه قیمت کامپوزیت دندان در سال ۱۴۰۰ باشه.

منبع