قبل از هرچیزی اگه هنوز کاملا نمیدونی که بلیچینگ چیه، روی فرآیند بلیچینگ دندان کلیک کنید اونجا همه چی رو به زبان ساده توضیح دادیم

جدول کلی قیمت بلیچینگ دندان در سال ۱۴۰۰

روش های زیادی برای بلیچینگ دندان وجود داره. مثلا از محصولات بدون نسخه سفید کننده دندان مثل خمیر دندان گرفته تا آفیس بلیچینگ همه روش های موجود هستن. ما به صورت حدودی تعرفه اینا رو داخل این جدول گذاشتیم.

آیتم        هزینه بلیچینگ دندان در سال ۱۴۰۰

بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشک     ۱.۵۰۰.۰۰۰- ۲.۰۰۰.۰۰۰

بلیچینگ در منزل با محصولات دندانپشزشکی خاص        ۱.۵۰۰.۰۰۰

بلیچینگ با روش های ساده تر            از ۵۰ هزار به بالا….

جزئیات هزینه بلیچینگ دندان در سال ۱۴۰۰ (در مطب دندانپزشک)

قیمت بلیچینگ دندان در سال ۱۴۰۰ در مطب     ۲.۰۰۰.۰۰۰

گفتگو نداره که اگه بخواییم دندونامون رو به بهترین شکل ممکن و بدون کوچکترین عارضه ای سفید کنیم فقط و فقط باید بریم مطب متخصص ترمیمی و زیبایی دندان هستش. چرا؟

چون محصولات بلیچینگ در منزل هرچند که هزینه کمتری دارند اما ممکنه به سایش دندان و تحلیل مینای دندان کمک کنند. اما با آفیس بلیچینگ هیچوقت چنین اتفاقی برای دندونامون نمی افته. مخصوصا که تازگی دستگاه های بلیچینگ فوق العاده موثر و بی خطری وارد کشور شدن که با کمک اونا با امیدوارکننده ترین نتایج، دندونا سفید میشن.

اینم بدونید که آفیس بلیچینگ خودش میتونه روش هایی داشته باشه که بهترین روشش استفاده از لیزر دیود برای این کاره. لیز دیود ایمن ترین روش و در عین حال موثرترین روشه.

 

جزئیات قیمت سفید کردن دندان در منزل

هزینه بلیچینگ دندان در سال ۱۴۰۰ در خانه     ۱.۵۰۰.۰۰۰

همونطور که گفتیم بهترین روش سفید کردن دندان ها مراجعه به مطب دندانپرشکیه. اما اگه نمیتونید و یا به هر دلیلی تمایلی ندارید که در مطب دندوناتون رو سفید کنید میتونید با روش های خانگی بلیچینگ دندوناتون رو سفید کنید.

البته یادآوری می کنیم که این روش معمولا تاثیر کمتری در سفید شدن دندان ها داره و ممکنه باعث تحلیل مینای دندان بشه چون شرکت های سازنده برای اینکه بگن محصول ما بهتره میان غلظت مواد سفید کننده دندونا رو بالا میبرن. با اینکار ph دهان میاد پایین و مینای دندان دچار خرودگی میشه.

به جز این بهتره بدونید که روش خانگی بلیچینگ معمولا برای افزایش نتایج آفیس بلیچینگ توصیه میشه و اگه خواستید از این روش برای سفیدی دندوناتون استفاده کنید حواستون باشه که حتما به توصیه دندونپزشکتون برای خرید گوش بدید.

برای این روش معمولا از قالب های خاصی که مخصوص دندونای شما هستن استفاده میشه و داخل مواد سفید کننده رو قرار میدین و روی دندوناتون میذارید. مدت زمان و دوز سفید کننده رو دندونپزشکتون باید مشخص کنه.