لمینت دندان مهم ترین و بیشترین کاربرد زیبایی دندان را دارد ، زیرا لبخند مهم ترین مساله در چهره می باشد ، از این رو لامینیت دندان ها باعث می شود که شما جذابیت و زیبایی چند برابر داشته باشید .

لامینیت دندان که با روش های مختلف روی دندان نصب می شود می تواند در بسیاری از موارد که فرد کاندید مناسبی برای ارتودنسی می باشد جایگزین آن شده و مشکلات بهم ریختگی و بد فرمی دندان را بر طرف نماید . حتی این روش روی هم رفتگی و یا فواصل دندانی را بر طرف می کند.

لامینیت دندان ها با روش های مختلف همراه با تراش دندان و یا بدون تراش دندان انجام می شوند که این اقدام و نوع لامینیت به پیشنهاد پزشک و انتخاب بیمار بستگی دارد . دقت در انتخاب دندانپزشک زیبایی در رسیدن به نتیجه ی ایده آل و مورد رضایت تاثیر به سزایی دارد. زیرا انتخاب اندازه و رنگ لامینیت و طراحی طرح لبخند توام با هنر و علم پزشکی می باشد و علاوه بر داشتن علم دندانپزشکی و تکنیک های دندانپزشکی نیاز به ذوق هنری و علم زیبایی شناختی نیز می باشد .

از این رو توصیه می شود تمامی نمونه کار های دندانپزشک ترمیم و زیبایی دندان  را به خوبی مشاهده و آنالیز نمایید تا بتوانید تصمیم جدی تری برای لامینیت دندان بگیرید . به یاد داشته باشید که دندان ها بعد از چشم ها دومین عنصر مهم در زیبایی صورت می باشند

لامینیت دندان راز زیبایی هنرپیشه ها

لامینیت دندان که امروزه به لبخند هالیوودی نیز معروف است با ایجاد درخشندگی و سفیدی خیره کننده باعث می شوند که دندان های شما زیبا و مرتب شده و از درخشندگی و ترتیب مناسبی برخوردار باشند . برای داشتن دندان های زیبا ، مرتب ، سفید و بدون پوسیدگی و بد رنگی می توانید از این روش درمانی استفاده نمایید و لذت داشتن یک لبخند زیبا را تجربه نمایید .

حتما بخوانید : دندانپزشکی بارداری