برای به دست آوردن لبخند رویایی خود چه چیزی لازم است؟ برای کسانی که خواهان لبخندی زیبا و درخشان هستند، بهترین اقدام مراجعه به دندانپزشک زیبایی است. بهترین دندانپزشکان زیبایی نه تنها روش های مورد نیاز برای ارائه بهترین لبخند به بیماران خود را ارائه می دهند. بلکه توضیح می دهند که چرا این روش ها مورد نیاز است.هنگامی که به مطب دندانپزشکی زیبایی مراجعه می کنید، یکی از این روش های دندانپزشکی را انتخاب می کنید.

بلیچینگ دندان چیست؟

سفید کردن دندان ها همان بلیچینگ دندان است. بلیچینگ باعث از بین رفتن رنگ های می‌شود که به‌ مرور زمان بر روی دندان ها شکل‌ گرفته و دندان ها را زرد و بدرنگ کرده امد. جالب است بدانید که گاهی اوقات درمان سفیدی کردن دندانها (بلیچینگ) باعث از بین رفتن رنگ های نامناسب ژنتیکی نیز می‌شود.

بلیچینگ دندان در کلینیک دندانپزشکی

سفید کردن دندان ها در مطب, درمانگاه یا کلینیک دندان پزشکی که به آن office bleaching نیز می گویند, نسبت به سفید کردن در منزل مزیت هایی دارد. در این روش دندانپزشک زیبایی با استفاده از مواد با غلظت بیشتر عمل سفید کردن دندان ها را انجام می دهد, با استفاده از این روش می توان در ۱ جلسه سفید کردن دندان ها را انجام داد.

حساسیت دندان ها و لثه که سابقاً یکی از معایب بلیچینگ دندانها محسوب می شد, در صورتی که در درمانگاه دندانپزشکی انجام بشود قابل کنترل است, چرا که از ژل محافظ مخصوصی برای محافظت از نواحی اطراف دندان استفاده می‌شود و همچنین گرانروی ژل بلیچینگ به صورتی طراحی شده است که بیش از حد به اعماق دندانها نفوذ نکند. همچنین بعد از درمان بلیچینگ از نوعی ماده حساسیت زدا مانند فلوراید و نیترات پتاسیم توسط متخصص دندانپزشکی استفاده می‌شود.

ایمپلنت دیجیتال دندان

ایمپلنت دیجیتال دندان یکی از شگفتی های دندانپزشکی مدرن هستند. آنها دندان‌های جایگزینی هستند که مانند دندان‌های طبیعی توسط استخوان فک شما حمایت می‌شوند، بنابراین به شما امکان می‌دهند از تمام غذاهای مورد علاقه‌تان لذت ببرید، نیازی به مراقبت خاصی ندارند و در صورت مراقبت صحیح ممکن است تا آخر عمر باقی بمانند. جراحی ایمپلنت دیجیتال (که به آن  جراحی ایمپلنت ناوبری دیجیتال نیز گفته می شود ) از یک شبیه سازی کامپیوتری سه بعدی برای بررسی وضعیت استخوان و موقعیت عصب استفاده می کند. با این اطلاعات، یک دندانپزشک زیبایی معتبر قادر به برنامه ریزی جراحی با حداقل برش خواهد بود. از آنجایی که جراحی ایمپلنت دیجیتال بر ایجاد کوچکترین برش ممکن تمرکز دارد، درد بسیار کمتری در مقایسه با جراحی کاشت سنتی وجود دارد.

در طول عمل دندانپزشکی، یک راهنمای دقیق روی دندان های شما نصب می شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ آسیبی به عصب یا دندان اطراف وارد نمی شود. این راهنما همچنین به دندانپزشکان کمک می کند تا برش هایی دقیق و در عین حال کوچک برای کاشت ایمپلنت دندان ایجاد کنند

دندانپزشکی شبانه روزی

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی در تمام ساعات شبانه روز ، از جمله آخر هفته ها و تعطیلات آماده ارائه خدمات دندانپزشکی اورژانسی است. این به معناست که شما می توانید در هر زمانی حتی در نیمه شب به خدمات دندانپزشکی جامع در کلینیک تاج دسترسی داشته باشید. موارد اورژانس دندانپزشکی می توانند بسیار دردناک باشد و نیاز به درمان فوری داشته باشید، بنابراین داشتن یک کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی می تواند آرامش خاطر شما را فراهم کند و ناراحتی شما را کاهش دهد. با استفاده از طراحان گرافیک است.