اسلیو نوعی جراحی چاقی است که به روش لاپاراسکوپی و با ایجاد برش های کوچکی در قسمت فوقانی شکم انجام می شود. در این نوع جراحی لاغری بهترین جراح اسلیو بخش اعظمی از قسمت چپ معده را خارج می کند و بخش باقی مانده مشابه یک لوله باریک یا موز است توسط ابزارهای مخصوصی منگنه زده می شود. پس از انجام این نوع عمل جراحی به دلیل کاهش حجم غذای مصرفی فرد تا دو سال به تدریج حدود 70 درصد از اضافه وزن خود را از دست خواهد داد.

بهترین جراح اسلیو معده

·         برای شناختن بهترین جراح اسلیو معده به موارد زیر توجه نمایید:

·         بالاترین درجه تخصص در جراحی اسلیو معده، فوق تخصص جراحی اسلیو معده یا فلوشیپ لاپاراسکوپی است.

·         بهترین بهترین جراح اسلیو معده در اهواز کسی است که تجربه لازم در جراحی چاقی موفق و همچنین دانش و تجربه برتر در جراحی کاهش وزن را داشته باشد.

·         جراحان در صورت شرکت در دوره فلوشیپ می توانند پس از اتمام دوره تحصیلی و اخذ گواهی فارغ التحصیلی تخصص کسب کنند. در واقع فلوشیپ یک دوره تکمیلی در پایان یک رشته تخصصی پزشکی است.

·         پزشکانی که دارای رزیدنتی یا فلوشیپ هستند، دانش و آموزش بیشتری برای انجام جراحی های موفق دارند. بنابراین هنگام انتخاب بهترین پزشک جراحی اسلیو معده به این نکته توجه داشته باشید که جراح در جراحی چاقی و همچنین تجربه در روش لاپاراسکوپی جراحی اسلیو معده نیز تجربه دارد.

·         علم پزشکی نوین با استفاده از روش ها و تکنیک های نوین جراحی اسلیو معده کمک می کند تا با آسیب و درد کمتر عمل شود و بیمار پس از عمل به سرعت بهبود یابد. بنابراین تجربه در انجام چندین عمل جراحی ملاک انتخاب بهترین پزشک جراحی اسلیو معده نیست. برای حفظ سلامتی پیشنهاد می کنیم به جراح متخصص مراجعه کنید.

·         می توانید از خدمات مشاوره حضوری جراحان چاقی استفاده کنید و با سایر بیمارانی که جراحی کرده اند با آن جراح چت کنید. بنابراین می توانید نظر افرادی که تحت عمل جراحی اسلیو معده قرار گرفته اند را جویا شوید.

مهمترین وظایف بهترین جراح اسلیو معده

·         تصمیم به موقع برای مداخله جراحی

·         انجام عمل جراحی بر روی بیمار در اتاق عمل

·         پیگیری وضعیت بیمار پس از عمل

·         تشخیص صحیح برای درمان مشتری