بهترین متخصص ارتودنسی کودکان برای کودک 7 ساله شما چه کاری میتونه انجام بده؟

 این متخصصان میتوانند هم پیشگیری کنند و هم انواع درمان ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی نامرئی (با اولویت خیلی پایینتر) را برای کودکان در نظر میگیرند. اما اجازه بدهید چگونگی این کار را در ادامه توضیح دهیم.

ارتودنسی پیشگیرانه: پیش بینی مشکلات ارتودنسی کودکان و پیشگیری از آن ها

همانطور که چند خط پیش هم گفتیم، برخی از والدین ممکن است به خاطر مسائلی (که اغلب ناشی از نا آگاهی است) نخواهند در 7 ساگی فرزند خود را به مطب یک متخصص ارتودنتیست کودکان ببرند و از اهمیت این موضوع هم مطلع نباشند. اما حتی اگر فرزند این اشخاص مشکلی نداشته باشد دست کم فکری به حال آینده دندان های آن ها خواهد شد.

جالب اینجاست که با ارزیابی های تخصصی، متخصصان ارتودنسی دندان میتوانند پیش بینی کنند که قرار است دندان های دائمی کودک دقیقا چگونه در بیایند و از چه الگویی پیروی میکنند. بعد از پیش بینی، متخصص به شما میگوید که برای حل مشکل در آینده باید از چه دستگاه هایی جهت اصلاح مشکل استفاده کرد. مثلا ممکن است ارتودنسی ثابت با بریس معمولی، ارتودنسی نامرئی با اینویزیلاین، وسیع کننده کام، نگهدارنده یا رتینر و … را برای اصلاح مشکل دندان های کودکان در آینده توصیه کنند و هزینه ارتودنسی دندان را نیز از قبل به شما اطلاع دهند که خودتان را برای آن آماده کنید.

بیشتر بدانید :

درمان مشکلات ارتودنسی کودکان

اگر فرزند شما کوچکترین مشکلی در رابطه با تراز دندان هایش داشته باشد، متخصص ارتودنسی کودکان در اولین جلسه آن را تشخیص میدهد و نحوه درمان را برای شما توضیح خواهد داد. به عنوان مثال، اگر اندازه دهان یا فک فرزند شما کوچک باشد متخصصان از وسیع کننده های کام یا پالاتال اکسپندر استفاده میکنند تا مشکل فک کودک حل شود. از این وسیله برای بزرگتر کردن فک فوقانی استفاده می شود تا دندان های بالا و پایین بتوانند در کنار هم بهتر قرار بگیرند. به عنوان یک مثال دیگر اگر برخی از دندان های دائمی کودک در آمده باشند و یکی از آن ها کج باشد در آینده باعث کج شدن سایر دندان های مجاور میشود. متخصص ارتودنسی کودکان با دستگاه ارتودنسی همان دندان را در اولین فرصت صاف میکند که مشکلی برای دندان های دیگر پیش نیاید و قیمت ارتودنسی کودکان در آینده چند برابر نشود.

دقت کنید اگر به متخصص ارتودنسی کودکان مراجعه نکنید مشکل حل نمیشود و دندان های فرزند شما کج، ناصاف و شلوغ میشود و در آینده مجبورید هزینه ارتودنسی دندان به مراتب بالاتری برای اصلاح مشکل پرداخت کنید. میبینید که شما به عنوان والدین دانش زیادی در رابطه با ارتودنسی ندارید و در اغلب موارد نمیتوانید مشکل دندان های فرزندان خود را تشخیص دهید. بنابراین بهترین راه حل این است که حتما به یک متخصص ارتودنسی خوب مراجعه کنید.

 

متخصص ارتودنسی در شمال تهران

 دکتر هادی درویش پور در شمال، مرکز و غرب تهران مطب ارتودنسی فعال دارند. تمام مطب های دکتر درویش پور به جدیدترین تکنولوژی ها و تجهیزات مدرن حوزه دندانپزشکی و ارتودنسی دندان مجهز هستند و این موضوع در خصوص مطب شمال تهران بیشتر صادق است. چنانچه تمایل دارید که در مطب ارتودنسی در شمال تهران دکتر درویش پور، تحت درمان ارتودنسی قرار بگیرید، می توانید از طریق فرم تماس سایت، اقدام به دریافت نوبت آنلاین به همراه تخفیف ویژه کنید. ادامه مقاله را هم حتما بخوانید تا بتوانید بر اساس نکات مندرج در آن بهترین متخصص ارتودنسی تهران یا هر ناحیه دیگر را بهتر پیدا کنید.

چرا برای انتخاب متخصص ارتودنسی باید حساسیت به خرج داد؟

به دو دلیل باید در انتخاب متخصص ارتودنسی دقت کرد.

اول اینکه درمان ارتودنسی جزء پرهزینه ترین درمان های دندانپزشکی است و در هر صورت برای اینکه دندان های صاف و یکدست داشته باشید لاجرم باید یک هزینه ای هم بپردازید.

دوم اینکه، شما، چه نزد بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران یا بهترین نقطه تهران بروید و چه در مجهزترین کشور دنیا در حوزه دندانپزشکی، درمان ارتودنسی یک پروسه زمانبر و طولانی است.جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون اواع روش های ارتودنسی اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : متخصص ارتودنسی در کرج

4 نکته که باید حین انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران به آن ها توجه کرد

1. دندانپزشکی انتخابی شما حتما باید متخصص ارتودنسی باشد

در هر شهر و ناحیه ای تعدادی دندانپزشک عمومی و متخصص وجود دارند که ممکن است بسته به موقعیت و نیاز مراجعان هر نوع درمان دندانپزشکی انجام دهند. در شمال تهران نیز چنین چیزی صادق است. اما متخصص انتخابی شما حتما باید یک دندانپزشک متخصص ارتودنسی باشد نه یک دندانپزشک عمومی یا یک متخصص زیبایی و ترمیمی و ….

2. به جز مدرک، تجربه و مهارت بسیار مهم است

به خاطر هزینه و زمان طولانی درمان ارتودنسی، تنها یک متخصص باتجربه بالا انتخاب کنید. قطعا متخصصی که طی چندین سال چندین هزار مورد نامنظمی دندانی را برطرف کرده تجربه و مهارت بیشتری دارد.

3. بدون مشاهده تصاویر قبل و بعد درمان را شروع نکنید

آلبوم تصاویر قبل و بعد متخصص را ببینید. اگر نتایج قبل و بعد درمان قابل توجه و تحسین برانگیز بود می توانید روی شروع درمان تمرکز کنید.

4. برای اطمینان بیشتر نظرات مراجعان را حتما جویا شوید

تا خودتان یک چیز را تجربه نکنید و با زبان خود آن را بازگو نکنید، هزاران مشاهده و پرس و جو و تحقیق ، نمی تواند درک شفاف و درستی از آن چیز ارائه دهد. به طور مشابه تا خودتان درمان ارتودنسی انجام ندهید نمی توانید درباره نوع درمان، متخصص یا مطب ارتودنسی نظر دهید.

 

متخصص ارتودنسی در غرب تهران

 دکتر هادی درویش پور متخصص ارتودنسی در شمال، مرکز و غرب تهران مطب ارتودنسی دارند و از تجهیزات به روز همراه با کادر با اخلاق و حرفه ای بهره می برند. اگر در غرب تهران و برای درمان ناهماهنگی دندان های خود به دنبال متخصص ارتودنسی هستید می توانید با مراجعه به مطب ارتودنسی غرب تهران دکتر درویش پور یک دوره درمان استاندارد را آغاز کنید. با دریافت نوبت آنلاین از سایت می توانید از مشاوره رایگان و 5 درصد تخفیف در هزینه ارتودنسی بهره مند شوید برای اینکه بتوانید با اطلاعات کامل بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران یا هر ناحیه دیگر را پیدا کنید ادامه مقاله را بخوانید.

قبل از مراجعه به بهترین متخصص ارتودنسی خوب باید توجه داشت که انواع درمان های ارتودنسی دندان هم زمان‌بر است و هم نسبت به سایر روش‌های دندانپزشکی هزینه نسبتا بالاتری دارد، انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب بسیار مهم است. این صفحه حاوی چند نکته ساده  و کوتاه برای انتخاب یک متخصص ارتودنسی است که از لحظه آغاز درمان تا واپسین روزهای ارتودنسی و حتی بعد از آن بتواند با شما همراه باشد. در ادامه 4 نکته جهت انتخاب چنین متخصصی برای شما درج شده است. و در نهایت آدرس یکی از مطب های دکتر درویش پور متخصص ارتودنسی در غرب تهران جهت دسترسی آسان و سریع برای ساکنان غرب تهران قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید : راهنمای انتخاب متخصص ارتودنسی اصفهان

1. مدرک تخصصی، تجربه و افتخارات متخصص را چک کنید

بهتر است که برای انجام ارتودنسی دندان‌های خود، به جای مراجعه به یک دندانپزشک عمومی یا یک متخصص گمنام، به دندانپزشکی که دارای تخصصی ارتودنسی دندان است، تجربه بالایی دارد و در زمینه علمی، عملی و سوابق پژوهشی کارنامه پرباری دارد مراجعه کنید.

2. همیشه و همه جا در، درسترس بودن همیشه مهم است

در دسترس بودن یعنی همیشه و از هر لحاظ متخصص در دسترس شما باشد. شما باید بتوانید با جستجو در شبکه های اجتماعی، در اینترنت، در فلان منظقه خاص و … او را به راحتی پیدا کنید. مثلا ممکن است مطبش در یک منطقه باشد که از هر طرف و هر نقطه از شهر به خوبی به آنجا دسترسی داشته باشید.

4. جو مطب متخصص را ارزیابی کنید

در ابتدا هم گفتیم که درمان ارتودنسی ارتودنسی (چه ارتودنسی ثابت، نامرئی و متحرک) درمان های طولانی مدتی هستند و ممکن است از 6 ماه تا 3 سال به مطب بروید. پس معقولانه است که به راحتی و آسایش خود در مطب متخصص باشید. هزینه ارتودنسی هم بسیار مهم است. یک متخصص ارتودنسی خوب هوای بیمارانش را دارد، برنامه های متنوعی پرداخت دارد و اگر لازم باشد قسط بندی می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع روش های درمان ارتودنسی اینجا کلیک کنید.

5. بازخورد بیماران و مراجعان را جویا شوید

اینترنت، شبکه های اجتماعی، سایت ها تحلیل متخصصان و … همگی بستری برای شما فراهم میکنند که بتوانید درباره یک متخصص ارتودنسی خوب اطلاعات زیادی به دست بیاورید و مخصوصا نظرات و بازخوردهای بیماران یک متخصص خاص را جویا شوید. یک متخصص ارتودنسی خوب همواره در کانال های اجتماعی، سایت ها و حتی در اجتماع با بازخوردهای خوبی معرفی میشود.

 

برای هر مشکل دندان به کدام متخصص مراجعه کنیم؟

 متخصصان دندانپزشکی در واقع  همان دندانپزشکان عمومی هستند که چند سال دیگر به صورت تخصصی برای برخی شرایط و مسائل خاص دهان و دندان آموزش دریافت کرده اند. تا علاوه بر مشکلات عمومی دندان به صورت تخصصی به درمان مشکلات جدی تر دندان ها بپردازند.

تخصص های زیادی در دندانپزشکی وجود دارد که هر کدام برای مشکلات و مباحث خاصی آموزش دریافت کرده اند. در این مقاله مفتخریم تا شما را 5 نوع از تخصص های دندانپزشکی آشنا کنیم .

دندانپزشکی اطفال: متخصص دندانپزشکی بچه ها

دندانپزشکان اطفال یا (Pediatric Dentist) درست مانندن متخصصان اطفال که به شرایط و مشکلات بهداشتی و سلامتی کودکان میپردازند، مسئول ارائه خدمات دندانپزشکی به اطفال، کودکان و نوجوانان هستند. دندانپزشک اطفال متخصصی است آشنایی کامل با مسائل و مشکلات کودکان دارند و با طوری آموزش دیده اند که نیازهای این قشر از جامعه را شناسایی کرده و به بهترین شکل ممکن پاسخگوی نیازهای دهان و دندان آن ها باشند. دندانپزشکان کودکان به کودک شما کمک می‌کنند تا در درازمدت در مسیر داشتن دندان هایی مقاوم، سالم و لبخندی زیبا قرار بگیرند.

پریودنتیست: متخصص لثه

دندانپزشکی پریودنتال یا (Periodontal dentistry) بر روی پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری هایی که بر لثه ها تأثیر می‌گذارد یا سایر ساختارهایی که دندان را پشتیبانی می کنند تمرکز دارد. متخصص پریودنتیست یا (Periodontists) مراحل اولیه بیماری لثه را تشخیص داده و درمان می کنند. آن ها برای برطرف کردن بیماری های شدید لثه و ترمیم ظاهر لبخند شما جراحی های جزئی نیز انجام می دهند. اگر احیانا به بیماری مربوط به بافت لثه ها مبتلا شده باشید، ممکن است دندانپزشک عمومی شما را به یک متخصص پریودنتیست ارجاع دهد.

ارتودنتیست: متخصص تراز کردن دندان ها

ارتودنسی  یا (Orthodontics) تخصصی از دندانپزشکی است که به اصلاح ناهماهنگی بین دندان ها و فک می پردازد. اگر فک شما به درستی تراز نباشد، و تناسب طبیعی بین فک، دهان و دندان های شما برقرار نباشد، احتمالا شما به یک متخصص ارتودنسی ارجاع داده خواهید شد. به عبارت ساده تر اگر دندان های شما کج یا ناهموار باشد، ممکن است یک متخصص ارتودنسی را ببینید.

بیشتر بخوانید :

اندودنتیست: متخصص کانال ریشه

در داخل دندان های ما معابر کوچکی مانند غار به نام کانال وجود دارد که حاوی بافت زنده و حساسی به نام پالپ، رگ های خونی و عروق عصبی هستند. متخصصان آندودنتیست یا (Endodontists) در تشخیص و درمان مسائل درون دندان ها مخصوصا بافت نرم پالپ تخصص دارند. به عنوان مثال، اگر پالپ (tooth’s pulp) دندان شما آلوده و عفونی شود، ممکن است شما نیازمند درمان کانال ریشه باشید. اگر دندانپزشک عمومی شما معتقد است که باید تغییراتی بر روی کانال ریشه شما دندان شما صورت بگیرید، ممکن است توصیه کند برای معالجه به یک متخصص اندودنتیست مراجعه کنید.

جراح دهان و فک و صورت: متخصص جراحی دهان و دندان

این متخصص بر روی درمان مشکلات مربوط به بافت های سخت و نرم صورت، دهان و فک متمرکز است. البته باید بدانید که شما برای انجام هر نوع جراحی دهان نیازی به یک جراح دهان ندارید. جراح دهان و فک و صورت یا (Oral and Maxillofacial Surgeon) در معالجاتی و شیوه های درمانی که به روش های پیچیده یا سطح عمیق آرام بخشی نیاز دارند اقدام میکنند.

 

همه چیز درباره ارتودنسی و متخصص ارتودنسی در آمل

 چرا باید ارتودنسی کنیم؟

به طور معمول بیشتر افراد از دندانها کج و روی هم رته برخوردارهستند که با درمان ارتودنسی صاف و یکدست می شوند. ارتودنسی درواقع دندان را به جهت درست حرکت می دهد و این حرکت دندانها باعث می شود که صاف و یکدست شوند و ظاهر دندان ها را بهتر کنند. متخصص ارتودنسی در آمل یا متخصص ارتودنسی در مازندران و یا در سایر شهر ها علاوه بر بهبود بخشیدن به ظاهر دندان ها باعث می شوند تمیز کردن دندان ها راحت تر شود.

برخی از افراد دارای دندان های رو به جلوهستند که خوشایند به نظر نمی رسند و همین طور احتمال زیادی وجود دارد که این دندان ها دچار خرابی و آسیب دیدگی شوند. تنها راهیکه می تواند آنها را از خرابی احتمالینجات دهد ارتودنسی است. با بهترین متخصص ارتودنسی در آمل یا متخصص ارتودنسی در مازندران یا سایر شهر ها می توانید دندان ها را حرکت دهید و به جای درست خود برگردانید.

در برخی دیگر از افراد فک بالایی و پایینی اشان در جای درست قرار نگرفته است و موجب به هم ریختن ظاهر دندانها می شود و همین طور در زمان گاز زدن دچار مشکل می شوند، با انجام ارتودنسی هر دو مشکل حل می شود و فرد دیگر دچار مشکل نمی شود.

بنابراین اگریکی از مشکلاتی که در بالا ب آن اشاره کردیم را دارید بایستی برای انجام ارتودنسی اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: متخصص ارتودنسی مشهد

چه کسی ارتودنسی را انجام میدهد؟

ممکن است دنداپزشک شما خود ارتودنسی انجام دهد یا ممکن است به شما پزشکی معرفی کند که فوق تخصص داشته باشد. متخصص ارتودنسی ممکن است در بیمارستان ها یا کلینیک های دنداپزشکی باشد. به این افراد دکتر ارتودنسی کار یا  ارتودنتیست میگویند.

متخصصین ارتودنسی مهم ترین کاری که انجام میدهند این است که ابتدا دندان های شما را معاینه می کنند. این معاینه شامل نگاه سطی و عمقی به دندان های شما و همین طور برسی عکس دندان که با استفاده از اشعه x انجام می شود، است. دکتر معالج بعد از معاینه به ساختن مدل پلاستیکی دندان های شما می پردازد.

بیشتر بخوانید : متخصص ارتودنسی در کرج

آیا لزومی به کشیدن دندان برای ایجاد جای کافی در فک وجود دارد؟

اگر دندان های شما روی هم هستند و جای کافی برای دندان شما وجود نداشته باشد، شما نیاز پیدا می کنید که دندان زیری دائمی خود را بکشید تا جا برای دندان رویی وجود داشته باشد. اگر چنین مشکلی داشته باشید حتما تیم ارتودنسی ما را از این مشکل آگاه می کنند. در برخی موارد زیر با به کار گیری روشی متفاوت و موثر از درمان، فضای کافی و مناسب ایجاد خواهد شد.

رفرنس : www.orthoinfo.ir

 

بهترین متخصص ارتودنسی اهواز (لیست ۵تایی)

 این لیست را اختصاص داده ایم به معرفی بهترین متخصصان ارتودنسی دندان در اهواز. اگر در این شهر به دنبال پیدا کردن بهترین متخصص ارتودنسی هستید میتوانید نگاهی به اسامی و آدرس متخصصان درج شده در این مقاله بی اندازید. لیست بهترین متخصص ارتودنسی اهواز به مرور زمان بروزرسانی خواهد شد و ممکن است هر بار که به این صفحه سر میزنید متخصصان جدیدی به لیست دندانه اضافه شوند. اما اگر هنوز با ویژگی های یک متخصص ارتودنسی خوب آشنایی ندارید حتما قسمت انتهایی این مقاله را مطالعه بفرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون درمان های ارتودنسی مناسب هر فرد اینجا کلیک کنید.

دکتر دانا زندیان متخصص ارتودنسی خوب در اهواز

آدرس     ایران، اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، برج جام جم، طبقه ۳

شماره تماس          ۰۶۱۹۱۰۱۰۰۹۵ – ۰۹۳۶۵۸۹۲۰۱۶

آدرس وبسایت       www.drzandian.com

دکتر مهدی یعقوبی اشرفی متخصص ارتودنسی باتجربه در اهواز

آدرس     اهواز، کیانپارس، نبش خیابان ۱۲ غربی، مجتمع پزشکی سپید، واحد ۸۰۳

شماره تماس          ۰۹۳۷۴۸۴۸۱۴۴ | ۳۳۹۱۶۱۹۶ | ۳۳۹۱۶۱۹۷

آدرس وبسایت       www.parsortho.com

دکتر گچ‌کوبان

آدرس     اهواز،کیانپارس،خ پهلوان(توحید)شرقی،نبش اردیبهشت،مجتمع اوسینا،طبقه ۱

شماره تماس          ۰۹۱۶۸۲۳۲۶۴۶ | ۵ – ۳۳۳۶۸۰۶۳ -۰۶۱

آدرس سایت          www.gachkoobanortho.ir

دکتر ابراهیم عینی

آدرس     اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع پزشکی جام جم، طبقه ۷

شماره تماس          ۰۶۱-۹۱۰۱۱۲۲۷

آدرس سایت          www.dreini.ir

دکتر محمد موسوی

آدرس     اهواز کیانپارس خیابان ۲ شرقی مجتمع پزشکی تشریفات طبقه ۸

شماره تماس          ۰۶۱۳۳۹۲۰۸۵۱-۰۶۱۳۳۹۲۴۱۴۱-۰۹۳۷۶۱۱۴۵۴۸

آدرس اینستاگرام     dr_mohammad_mousavi@

بیشتر بخوانید : متخصص ارتودنسی مشهد

متخصص ارتودنسی کیست به چه کسی متخصص ارتودنسی گفته می‌شود؟

ارتودنتیست ها متخصص دندانپزشکی هستند که در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان بی نظمی ها  و ناهماهنگی های دندان ها، فک و صورت آموزش دیده اند. آنها طیف گسترده ای از گزینه های درمانی را برای صاف کردن دندان های کج، رفع مشکلات بایت دهان و ترمیم صحیح فک ها ارائه می دهند.

در حالی که ارتودنتیست ها در درجه اول برای صاف کردن دندان ها شناخته شده اند ، می توانند به مشکلات اساسی ناهماهنگی و عدم تراز فکهای بالا و پایین نیز کمک کنند، حرکت دندان ناشی از عادت های بد مانند مکیدن انگشت شست و حتی برخی از انواع آپنه خواب نیز از جمله مشکلات شایعی هستند که این دندانپزشکان به درمان آن ها میپردازند.

به طور خلاصه بهترین متخصص ارتودنسی در کرج برای شما یک لبخند زیبا، دندان هایی صاف، گفتاری رسا و قدرت جویدن فوق العاده به ارمغان میآورند. اوج تبحر و کار بهترین متخصص ارتودنسی را تنها باید با دیدن عمل های فک و صورتی که توسط آن ها انجام شده ببینید که چطگونه صورت بیمار را به صورت معجزه آسایی اصلاح و درمان میکنند.

 

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان( لیست 3 تایی)

 بسیار سخت بتوان بهترین لیست متخصص ارتودنسی اصفهان را ظرف چند روز بست زیرا تعداد متخصصان خوب این شهر در زمینه ارتودنسی دندان زیاد هستند و هنوز تعدادی از متخصصانی که بسیار خبره هستند در سطح اینترنت نه سایت دارند و نه اطلاعات تماس. با این حال دندانه در این مقاله برای شروع نام و آراس ۳ تا از بهترین های اصفهان در رشته ارتودنسی را لیست کرده است. این شما و این لیست بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان. این مقاله به مرور زمان به روز خواهد شد. چنانچه شما نیز متخصص معتمدی میشناسید باز طریق فرم تمام و یا ذیل همین مقاله نام و مشخصات ایشان را برای ما بفرستید تا تیم ما بتواند درباره ایشان تحقیق کنند. اما اگر هنوز با ویژگی های یک متخصص ارتودنسی خوب آشنا نیست حتما به قسمت انتهایی این مقاله مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون درمان های ارتودنسی مناسب هر فرد کلیک کنید.

دکتر حنانه السادات حسینی

آدرس     اصفهان، شاهین شهر، خیابان فردوسی، فرعی ١غربی، مجتمع سهراب، طبقه ٢

شماره تماس          ٠٣١۴۵٢۴٣۲۰۰ | ۰۹۰۱۳۴۶۳۴۳۲

سایت      www.drhananehoseini.com

دکتر بهرنگ تابش

آدرس     اصفهان_چهار باغ بالا_ک ۳۷_ساختمان اسکان

شماره تماس          ٠٣١۴۳۶۶۱۳۶۷۰

اینستاگرام            dr.tabesh

دکتر حسین شصت فولادی

آدرس     اصفهان – شریعتی غربی-مجتمع ایران زمین-طبقه سوم

شماره تماس          ۰۳۱۳۶۲۶۹۶۵۲

سایت www.dr-shastfuladi.com

بیشتر بخوانید : متخصص ارتودنسی در مشهد

متخصص ارتودنسی کیست؟

البته ما در مورد اینکه این متخصص کیه و چکاری برای ما انجام میده مطلب زیاد نوشتیم. اما شاید بخوایید یک تعریف خلاصه بخونید. برای همین ما این یکی دو پاراگراف رو بخاطر روی گل شما مینویسیم تا مکمل لیست ۱۰ تایی بهترین متخصص ارتودنسی تهران باشه.

متخصص ارتودنسی یک دندونپزشک ماهر هست که چند سال بعد از اینکه مدرک دندانپزشکی عمومی خودش رو گرفت، دوره های تخصصی دیگه ای رو میگذرونه که بعد از اون، قادره تمام مشکلات مربوط به عدم هماهنگی یا عدم تراز دندان ها و فک ها رو اصلاح و درمان کنه.

بهترین متخصص ارتودنسی دقیقا چه مشکلاتی رو حل میکنه؟

  • به طور کلی این متخصصان میتونن مشکلات زیر رو اصلاح و درمان کنند:
  • دندان های کج شدن
  • ازدحام دندان ها
  • جلو بودن یکی از فک ها
  • وجود فاصله قابل توجه بین دندان ها مخصوصا دندان های جلو
  • شکاف کام و شکاف لب یا همون لب شکری
  • وجود فاصله بین دندان های فک بالا و پایین در قسمت جلو
  • کوتاه و بلند بودن دندان ها
  • روی هم خوابیدن دندون ها
  • کوچک بودن فک

 

 

بهترین متخصص ارتودنسی تهران( لیست 5 تایی)

 این صفحه حاوی یک لیست ۱۰‌تایی هستش که تحت عنوان بهترین متخصص ارتودنسی تهران توسط مجله ارتودنسی دندان ارتودکتر گردآوری شده. محتویات این صفحه برای کسانی که سخت به دنبال پیدا کردن یک متخصص خوب هستن مفید و کاربردیه. ما با حساسیت و بر اساس یک سری معیارها این لیست رو بستیم .

دکتر هادی درویش پور بهترین متخصص ارتودنسی تهران

دکتر درویش پور مخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت هست

به جز این، ایشون در بالاترین آزمون تخصصی ارتودنسی ایران رتبه اول رو گرفتن

هم کار ارتودنسی کودکان انجام میدن هم بزرگسالان

طبق بررسی های  حضوری تیم دندانه از کلینیک های ایشون در بین تمامی متخصصانی که بررسی کردیم بیشترین میزان رضایت در بین بیماران ایشون بود و اینو حتی از اینستاگرام و سایت دکتر میشه فهمید.

اون ها از محیط مطب و برخورد دکتر و پرسنل کاملا راضی بودن

تمیزی و امکانات مطب ها طبق بررسی تیم ما عالی بود.

ایشون ۳ تا مطب دارن و هر سه تا موقعیت خوبی دارن و چون دسترسی به مطب برای مراجعا خیلی خیلی مهمه، اینکه یه متخصص ۳ تا مطب در ۳ بخش یک شهر بزرگ داشته باشه واقعا پوئن مثبتیه

و از نظر هزینه ارتودنسی با اینکه خیلی ارزون نبودن اما هزینه ها کاملا معقول بود و با توجه به کیفیت خدماتی که ما دیدیم توقع اعلام هزینه های بسیار بالاتری داشتیم

دکتر کامیار امیرخضری

دکتر کامیار امیرخضری یکی از متخصصان جوان و متعهد در تهران و کرج هستند. ایشون به خاطر مهارت بالا در ارتودنسی ثابت و رضایت قابل توجه مراجعانشون وارد لیست بهترین متخصص ارتودنسی  کرج و تهران تهران دندانه شدند. یه نکته جالبی که در خصوص دکتر خضری هست اینه که، در کلینیک ایشون همزمان کار ترمیم و زیبایی دندان هم انجام میشه. اینجوری لازم نیست که ارتودنسیتون جدا و کار زیبایی دندونتون جدا انجام بشه. با خیال راحت هر دو رو در مطب ایشون انجام بدید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارتودنسی ثابت اینجا کلیک کنید.

دکتر علی حیدری متخصص ارتودنسی تهران

دکتر حیدری یکی از متخصصان حرفه ای در تهران هستن. ایشون هم متخصص ارتودنسی هستن و هم متخصص ارتوپدی فک و صورت، متخصص و ماستر لیزر دندانپزشکی، دکتر رسمی سیستمم اینویزلاین در ایران و دبی.

دکتر سید محمدرضا صفوی دکتر ارتودنسی خوب در تهران

دکتر صفوی نیز از باتجربه ترین متخصصان تهران و بسیار خوش نام هستن. بعضی از سوابق ایشون رو لیست کردیم براتون:

دکترای دندانپزشکی عمومی از دانشگاه ملی ایران در سال ۱۳۵۸

دانشنامه تخصصی ارتودنسی از دانشگاه شهید بهشتی در سال ۱۳۷۴

استاد تمام بخش ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر سیامک همت پور دکتر ارتودنسی خوب در تهران

دکتر همت پور از متخصصان خوب و متعهد تهران هستند که رضایت مراجعانشون واقعان زیاده. شعار ایشون که اتفاقا در وبسایتشون درج کردن اینه:

“در درمان بیماران خود علاوه بر درمان ناهنجاری های دندانی و فکی، بر معیارهای زیبایی شناختی و لزوم انجام کارهای لازم برای رسیدن به این هدف تأکید دارم. داشتن لبخند زیبا و چهره متناسب هدف ما در درمان بیماران می باشد.”

 

درمان تنفس دهانی به وسیله ی ارتودنسی

 ارتودنسی یک رشته بسیار گسترده است و برخلاف  تصور خیلی ها که فکر می کنند این درمان تنها برای ساختن یک لبخند زیبا است، ما به وسیله ی ارتودنسی دندان به بهبود عملکرد دهان و دندان و سیستم تنفسی و همچنین افزایش کیفیت بهداشت دهان و دندان کمک زیادی می کنیم. یکی از مشکلاتی که متخصص ارتودنسی می تواند حل کنند، بهبود تنفس دهانی و مشکلات ایجاد شده ناشی از آن است. در این مقاله به طور کامل با این مشکل و نحوه درمان آن آشنا خواهید شد.

چرا درست نفس کشیدن خیلی مهم است؟

در شرایط ایده آل، انسان از طریق بینی خود نفس می کشد. این کار اجازه می دهد هوا قبل از ورود به سیستم تنفسی گرم و مرطوب شود. با این حال، بخش قابل توجهی از جمعیت جامعه، از جمله کودکان ، به جای آن  که از بینی نفس بکشند از دهان خود نفس می کشند. این وضعیت با نام تنفس دهانی شناخته می شود که خطرناک است و در صورت ادامه دار بودن  می تواند مشکلات زیادی برای افراد پیش بیاورد.

تنفس دهانی چه ضرری دارد؟

مشکلات تشکیل فک، متورم شدن لوزه ها یا آدنوئید ها، انواع و اقسام آلرژی ها و یا حتی عادات نادرست  می تواند باعث دهانی شدن تنفس شود. مشکل این است که تنفس دهانی  می تواند  اثرات طولانی مدتی داشته باشد. برای مثال از خشکی دهان گرفته تا پوسیدگی دندان و آپنه خواب می توانند عوارض تنفس دهانی باشند. در کودکان ، تنفس دهانی همچنین  می تواند  منجر به ایجاد تغییرات جزئی تا متوسط در صورت شود که بر چهره و عملکرد فک تأثیر منفی می گذارد.

متخصص ارتودنسی چگونه به بهبود تنفس کمک می کند؟

تقریبا تمام مراکز معتبر ارتودنسی در دنیا به والدین توصیه می کنندکه کودکان خود را از سن 7 تا 10 سالگی به طور منظم و دست کم سالی یکبار به نزد یک متخصص ارتودنسی خوب ببرند. متخصص ارتودنسی می تواند مشکلات احتمالی دندانی که در ارتباط با تنفس هستند را تشخیص داده و مناسبترین درمان ها را برای آن در دستور کار قرار دهد. حتی اگر لزومی به مداخله نبود شما موظفید برای حفظ سلامتی و به جهت آینده نگری و پیشگیری از مسائل احتمالی آینده کودک را به نزد متخصص ارتودنسی ببرید.

بیشتر بدانید : راهنمای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی کرج

اگر کودک شما تنفس دهانی دارد مراجعه به متخصص الزام آور است زیرا ما میدانیم که تنفس دهانی قطعا  می تواند باعث بدشکل و بد فرم شدن صورت و بروز اختلال در رشد فک ها و دندان ها می شود. درنتیجه حتما باید تشخیص داده شده و درمان شود. ما مشکل فرزند شما را تشخیص میدهیم اگر با کمک ارتودنسی بتوانیم مشکل را حل کنیم (که حتما میتوانیم) به تنهایی اقدام به درمان می کنیم اگر نه با کمک سایر متخصصان پزشکی به برطرف کردن مشکلات تنفس دهانی و عوارض آن اینکار را انجام خواهیم داد.

جهت کسب اطعات بیشتر پیرامون درمان های ارتودنسی اینجا کلیک کنید.

قیمت ارتودنسی نامرئی چه قدر است؟ و به چه عواملی بستگی دارد؟

 قیمت خدمات ارتودنسی دندان در کلینیک ها و مطب ها و سایت های دندانپزشکی متفاوت است. اما عواملی وجود دارند که کلینیک ها بر اساس آن ها اقدام به برآورد هزینه می کنند. برای مثال برخی از فاکتورهایی که روی هزینه ارتودنسی نامرئی تاثیر میگذارند عبارتند از:

جایی که تحت درمان قرار میگیرید: تمام پروسه های درمانی میتوانند در مطب، کلینیک تخصصی، مراکز دندانپزشکی دولتی و … انجام شوند که هر کدام هزینه ها و تعرفه های خودشان را دارند.

فاکتورهای مربوط به خود بیمار: اینکه مشکل دندان ها دقیقا چیست؟ شدتش چقدر است؟ مدت درمانش چقدر خواهد بود؟ از چه وسیله هایی برای درمانش استفاده میشود و ….

عوامل مربوط به دندانپزشک و یا متخصص ارتودنسی: اینکه مدرک دندانپزشک چیست؟ چه سوابق علمی دارد؟ چقدر تجربه دارد؟ چه روش های درمانی را میپسندد؟ و … نیز همگی در قیمت های نهایی دخالت دارند.

بیشتر بدانید:

راهنمای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی مشهد

راهنمای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان

مهمترین عوامل موثر بر هزینه ارتودنسی نامرئی چیست؟

از میان تمام فاکتورهای بالا، ۳ عامل نوع دستگاه های ارتودنسی بکار رفته، سن بیمار و شدت مشکل در برآورد قیمت ارتودنسی نامرئی مهمترین نقش را دارند. که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

1.نوع دستگاه ارتودنسی بکار رفته

ما در ارتودنسی نامرئی از دستگاه های محتلفی برای برطرف کردن مشکل بیمار استفاده میکنیم. (ارتودنسی لینگوال)، (ارتودنسی با کمک پلاک های شفاف یا الاینرها) و (ارتودنسی با کمک براکت های همرنگ دندان)، سه دسته مهم از دستگاه های ارتودنسی نامرئی هستند. هر کدام از این سه دسته، کاربردها، هواداران و به طبع قیمت های خودشان را دارند.

2.نقش شدت مشکل دندان ها در برآورد هزینه ها

شدت مشکل بیمار نقش موثری در تعیین هزینه ها دارد. برخی افراد ممکن است مشکل جزئی داشته باشند بنابراین تنها مدت کوتاهی از دستگاه های ارتودنسی استفاده میکنند. برخی دیگر ممکن است شدت مشکل‌شان متوسط باشد که بیشتر از یکسال باید تحت درمان باشند. و برخی دیگر مشکلات جدی تری دارند که به طور متوسط ۱ تا ۳ سال باید از دستگاه های ارتودنسی استفاده کنند. به طبع هرچه مدت و طول درمان بیشتر شود هزینه ارتودنسی نامرئی نیز بالاتر  خواهد رفت.

3.تاثیر سن بیمار بر هزینه نهایی

کودکان دندان، لثه و فک ظریفی دارند برای همین، درمان های ارتودنسی باید از سنین کودکی آغاز شود. زیرا بدون صرف هزینه و زمان بیشتر، به دلیل انعطاف پذیری ساختارهای دندانی، به راحتی میتوان مشکلات آن ها را حل کرد. اما متاسفانه در سنین بالا تر یه دلیل اینکه استخوان ها تکامل پیدا کرده اند، ایجاد تغییرات روی دندان ها دشوارتر و زمانبرتر است. بنابراین تا میتوانید در کودکی مشکلات ناهماهنگی فک و دندان ها را برطرف کنید زیرا از نظر اقتصادی به صرفه تر خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های ارتودنسیاینجا کلیک کنید.

 

صفحه قبل 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 صفحه بعد
<-blogads->