معیارهای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در کرج چیست؟

پیدا کردن یک متخصص ارتودنسی خوب در کرج یکی از دغدغه های کرجی های عزیز است. داشتن مهارت و تخصص لازم برای انجام ارتودنسی، مهم ترین معیاری است که باید در هنگام انتخاب متخصص ارتودنسی در کرج در نظر گرفت. ما در این مقاله لیستی 3 تایی از بهترین متخصصین ارتودنسی در کرج و معیارهای انتخاب آن را برای شما آورده ایم.

نام متخصص ارتودنسی

آدرس مطب

شماره تماس

دکتر هادی درویش پور

تهران دهکده المپیک، میدان المپیک،ضلع جنوبی غربی، کوچه 27، پلاک 17

02144161120

02144161123

دکتر امیر کامیار خضری

کرج، چهار راه طالقانی

02632256075

دکتر حمید قاسمی

کرج، جهانشهر، خ شهید بهشتی، نرسیده به خ کسری، برج ولیعهد، طبقه 7

02634214455

02634214454

 

متخصص ارتودنسی چه کسی است؟

متخصص ارتودنسی یا ارتودنتیست دندانپزشکی است که بعد از به پایان رسیدن دوره دندانپزشکی عمومی،  دوره های تخصصی ارتودنسی را به مدت 3 الی 4 سال در دانشگاه می رساند. متخصص با گذراندن این دوره ها می تواند ارتودنسی را با مهارت و تبحر بالا انجام دهد.

معیارهای انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب

برای انتخاب یک متخصص ارتودنسی خوب یکسری معیارهایی وجود دارد که بیمار می تواند با بررسی آن ها، بهترین دندانپزشک متخصص ارتودنسی را انتخاب کند. این ملاک ها به شرح زیر هستند:

اولین ویژگی مهم برای یک متخصص ارتودنسی؛ تخصص و مهارت

برای انتخاب متخصص ارتودنسی باید تخصص، مهارت و تجربه دندانپزشک را در نظر گرفت. متخصص ارتودنسی با مهارت بالا و به صورت اصولی ارتودنسی را بر روی دندان‌ ها نصب می کند و نتیجه بهتری بدست می آورد.

داشتن امکانات پیشرفته در مطب

استفاده از دستگاه های پیشرفته و امکانات بالا در مطب دندانپزشکی به منظور بهتر انجام شدن ارتودنسی دندان و همینطور نتیجه بهتر، یکی دیگر از ملاک های انتخاب متخصص ارتودنسی است. افراد باید دندانپزشکی را انتخاب کنند که علاوه بر داشتن مدرک تخصصی ارتودنسی در کلینیک یا مطب خود، این امکانات را نیز داشته باشند.

خوش برخورد بودن

یک متخصص خوب باید با صبر و حوصله به تمام سوالات بیمار پاسخ بدهد. برخورد مناسب با بیمار، پیگیری روند درمان و اولویت قرار دادن سلامت بیمار از معیارهای انتخاب یک متخصص حرفه ای است و برای پیدا کردن متخصص ارتودنسی در کرج باید به این نکته نیز توجه کرد.

کیفیت مواد و لوازم مورد استفاده

استفاده از مواد و وسایل با کیفیت و ساخت کمپانی های معتبر بسیار مهم است و متخصص ارتودنسی خوب هیچ گاه کیفیت کار را فدای هزینه نمی کند و از مواد و وسایل استاندار و با کیفیت استفاده می کند.

کلاه گیس زنانه

 

کلاه گیس مجموعه ای از تارهای موی مصنوعی است که به یکدیگر بافته و یا چسبانده شده است. شاید جالب باشد که بدانید در برخی از کشورهای جهان، امروزه کلاه گیس های کوچکی مورد استفاده قرار می گیرند که فقط بخش های کمی از سر که دچار طاسی شده اند را می پوشانند و به آن "toupee" می گویند و بیشتر مردان از آن (خرید کلاه گیس مردانه)استفاده می کنند.

 امروزه در زبان انگلیسی بجای کلمه wig (کلاه گیس) در برخی از مراکز کاشت مو و یا مجامع علمی، از کلماتی مانندhair piece ، hair additions و یا hair system استفاده می کنند.

ترس از معلوم شدن کلاه گیس

بسیاری از کسانی که سالها از کلاه گیس استفاده می کردند، می گفتند که همیشه از این ترس داشتند که هنگام وزش شدید باد، کلاه گیس آنها را باد ببرد. چنین اتفاقی می تواند صحنه خنده داری را پدید بیاورد. یا اگر کسی به سرشان دست بزند، براحتی متوجه می شود که وی کلاه گیس بر سر دارد و همچنین این افراد در زمان شنا در مکان هایی مانند استخر و یا دریا به مشکل برمی خورند و کلاه گیس را باید از سر در آورند.

 در صورتی که برعکس، کسانی که کاشت مو Sut بر روی آنها انجام می شود، نتایج آن کاملا ماندگار و طبیعی هستند و پس از مدتی می توانند مجددا به امور روزمره خود از جمله کار و ورزش، بدون هیچ ترس و نگرانی بپردازند.

ترفندهای خرید کلاه گیس زنانه

ترفندهای خرید کلاه گیس زنانه صرفنظر از دلایل شما برای خرید کلاه گیس ، فاکتورهایی وجود دارد که قبل از خرید یکی از آنها باید در نظر بگیرید. در پست امروز ، ما نکات و ترفندهایی برای تهیه یک کلاه گیس درست که مناسب شکل و رنگ طبیعی صورتتان باشد ، در اختیار شما قرار می دهیم.

در ابتدا با اطلاعاتی کلی و جالب در مورد کلاه گیس شروع میکنیم .کلاه گیس ها ریشه ای بسیار باستانی و قدیمی دارند به طوری که قدیمی ترین کلاه گیس در حال حاضر در موزه بریتانیا قرار دارد و سن آن بیش از 3000 سال تخمین زده شده است !کلاه گیس ها را تقریبا میتوان در دوره مصر باستان ، یونان و روم یکی از ملزومات آرایشی پرکاربرد دانست .اصل واژه کلاه گیس از واژه انگلیسی (periwig) مشتق شده است ، پرویگ ها در واقع موهای مصنوعی بودند که در بریتانیا وکیل مدافعان به سر میکردند و جزئی از ملزومات لباس فرم آنان در گذشته بوده است .همچنین یکی از آیین یهودیت ارتودوکیس در گذشته که برای زنان اجباری بوده ، تراشیدن کل موها و استفاده از کلاه گیس بوده است .

در واقع زنان هودی ارتودوکس پس از ازدواج میبایست تمامی موهای خود را تراشیده و از کلاه گیس استفاده میکردند .با تمام موارد گفته شده میتوان دریافت که کلاه گیس ها تنها متعلق به چند دهه یا چند صده اخیر نیستند و پیشینه ای باستانی دارند .کلاه گیس ها در گذشته از کنف هندی ساخته میشدند تا به نوعی با سر کردن آنها بتوان موهای طبیعی را تداعی کرد ضمن اینکه این الیاف عموما مرغوبیت زیادی داشته و مقاوم بودند .

کلاه گیس ها به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند ، دلایل پزشکی شامل ریزش شدید مو و طاسی سر یا ریزش موها در اثر سرطان و شیمی درمانی ، و یا صرفا استفاده برای موارد زیبایی و تزیینی .به هر حال برای هرنوع استفاده از کلاه گیس باید سعی در انتخاب مناسب بهترین نوع آن داشته باشید که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت .در ابتدا برای خرید یک کلاه گیس باید اندازه دور سر خود را اندازه بگیرید سپس کلاه گیس مورد نظر خود را انتخاب کنید ، ممکن است اندازه دور سر شما از اندازه استاندارد محصول مورد نظر کوچکتر یا بزرگتر باشد که در اینصورت هنگام استفاده با مشکل مواجه خواهید شد .برخی از کلاه گیس های موجود در قسمت زیرین خود چسب ها و بست هایی را برای تعیین اندازه بر روی سر دارند که میتوانید با استفاده از آنها کلاه را بزرگ و کوچک کنید .

منبع: کلاه گیس

کاهش ریزش مو با مصرف دارو

 

زیبایی با پوست سالم و زیبا، موهایی پرپشت و سالم و ناخن های محکم شناخته می شود؛ اما در شرایطی مثل رژیم گرفتن، رادیکال های آزاد، نورخورشید، افزایش سن، اضطراب و استرس، کم خونی ناشی از فقر آهن و آلودگی های محیطی، سلامت پوست، مو و ناخن ها را به خطر می اندازد. قرص پرفکتیل پلاتینیوم به جهت سلامت و حفاظت کامل از پوست، مو و ناخن و کاهش روند ایجاد چروک و پیری پوست ، بر اثر تابش نورخورشید و آلودگی های محیط، کاهش خشکی و شکنندگی ناخن و مو، بهبود روند رشد و کیفیت ناخن و مو، افزایش سفتی و استحکام پوست فرموله شده است. همچنین دارای آنتی اکسیدان بسیار قوی در عصاره هسته انگور و ریز مغذی هایی مانند ویتامین ها و مواد معدنی ضروری بدن است که باعث ساخت کلاژن و افزایش استحکام پوست و حفاظت از سلول های پوست،مو و ناخن می شوند.

سلنیوم

سلنیوم برای چه خوب است ؟

یکی از سوالات متداول در مورد selenium این است که:” سلنیوم برای چی خوبه ؟” مهم‌ترین ویژگی که سلنیوم را در میان عناصر معدنی برجسته می‌سازد، به خاصیت آنتی اکسیدانی آن مربوط می‌شود. داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی به این معناست که این ماده معدنی می‌تواند آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد را که مخرب سلول‌ بوده و استرس اکسیداتیو به وجود می‌آورند، خنثی نماید. این ویژگی موجب می‌شود تا سلنیم این قابلیت را داشته باشد که در درمان و پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها به عنوان یک داروی کمکی مورد استفاده قرار گیرد. مهم‌ترین فواید سلنیوم به شرح زیر است:

·         ممکن است ریسک ابتلا به انواع سرطان را پایین آورد

·         سلامت قلب و عروق را بهبود می‌بخشد

·         ممکن است در پیشگیری از آلزایمر موثر باشد

·         به حفظ سلامت مو کمک می‌کند و ریزش مو را کاهش می‌دهد

·         استحکام ناخن‌ها را بهبود می‌بخشد

·         به تنظیم هورمون تیروئید در بدن کمک می‌کند

پرفکتیل پلاتینیوم

 بازسازی کلاژن و تقویت پوست

·         ویتامین سی سبب بازسازی کلاژن طبیعی پوست و در نتیجه بهبود عملکرد پوست می شود.

·         ریبوفلاوین ( b2 )، نیاسین (b3  )، و بیوتین سبب حفظ استحکام ساختمان پوست می شوند.

حفظ و بازسازی سلولی

·         از مهمترین عوامل پیری پوست می توان به اشعه آفتاب، آلودگی، سیگار کشیدن و رادیکال های آزاد اشاره کرد.

·         ویتامین E، C و ریبوفلاوین ( ویتامین B2 ) سبب حفاظت سلول ها در برابر رادیکال های آزاد می شوند.

·         ویتامین B12 ،D،  فولیک اسید به همراه آهن و مواد معدنی، منیزیم و روی به حفظ روند بازسازی سلولی کمک می کنند.

یک مکمل همه جانبه برای پوست، مو و ناخن

·         پرفکتیل پلاتینیوم علاوه بر تاثیرات مثبت روی درخشندگی و بازسازی سلول های پوست بر سلامت و رشد ناخن ها و مو نیز تاثیر می گذارد.

·         سلنیوم و زینک سبب حفظ سلامت ناخن ها می شود.

·         بیوتین سبب حفظ سلامت مو ها، و مس سبب پیشکیری از سفیدی مو می شود.

یک مکمل زیبایی مولتی ویتامین

·         شما هنگام مصرف پرفکتیل پلاتینیوم نیازی به مصرف مولتی ویتامین دیگری ندارید.

·         فرمولاسیون منحصر به فرد پرفکتیل پلاتینیوم با دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی نیاز بدن به مولتی ویتامین را تامین می کند.

منبع: کلاه گیس

عمل اسلیو معده چیست؟

 

اسلیو نوعی جراحی چاقی است که به روش لاپاراسکوپی و با ایجاد برش های کوچکی در قسمت فوقانی شکم انجام می شود. در این نوع جراحی لاغری بهترین جراح اسلیو بخش اعظمی از قسمت چپ معده را خارج می کند و بخش باقی مانده مشابه یک لوله باریک یا موز است توسط ابزارهای مخصوصی منگنه زده می شود. پس از انجام این نوع عمل جراحی به دلیل کاهش حجم غذای مصرفی فرد تا دو سال به تدریج حدود 70 درصد از اضافه وزن خود را از دست خواهد داد.

بهترین جراح اسلیو معده

·         برای شناختن بهترین جراح اسلیو معده به موارد زیر توجه نمایید:

·         بالاترین درجه تخصص در جراحی اسلیو معده، فوق تخصص جراحی اسلیو معده یا فلوشیپ لاپاراسکوپی است.

·         بهترین بهترین جراح اسلیو معده در اهواز کسی است که تجربه لازم در جراحی چاقی موفق و همچنین دانش و تجربه برتر در جراحی کاهش وزن را داشته باشد.

·         جراحان در صورت شرکت در دوره فلوشیپ می توانند پس از اتمام دوره تحصیلی و اخذ گواهی فارغ التحصیلی تخصص کسب کنند. در واقع فلوشیپ یک دوره تکمیلی در پایان یک رشته تخصصی پزشکی است.

·         پزشکانی که دارای رزیدنتی یا فلوشیپ هستند، دانش و آموزش بیشتری برای انجام جراحی های موفق دارند. بنابراین هنگام انتخاب بهترین پزشک جراحی اسلیو معده به این نکته توجه داشته باشید که جراح در جراحی چاقی و همچنین تجربه در روش لاپاراسکوپی جراحی اسلیو معده نیز تجربه دارد.

·         علم پزشکی نوین با استفاده از روش ها و تکنیک های نوین جراحی اسلیو معده کمک می کند تا با آسیب و درد کمتر عمل شود و بیمار پس از عمل به سرعت بهبود یابد. بنابراین تجربه در انجام چندین عمل جراحی ملاک انتخاب بهترین پزشک جراحی اسلیو معده نیست. برای حفظ سلامتی پیشنهاد می کنیم به جراح متخصص مراجعه کنید.

·         می توانید از خدمات مشاوره حضوری جراحان چاقی استفاده کنید و با سایر بیمارانی که جراحی کرده اند با آن جراح چت کنید. بنابراین می توانید نظر افرادی که تحت عمل جراحی اسلیو معده قرار گرفته اند را جویا شوید.

مهمترین وظایف بهترین جراح اسلیو معده

·         تصمیم به موقع برای مداخله جراحی

·         انجام عمل جراحی بر روی بیمار در اتاق عمل

·         پیگیری وضعیت بیمار پس از عمل

·         تشخیص صحیح برای درمان مشتری

سرطان چیست؟

 

سرطان بیماری است که در آن سلول‌های بدن به صورت غیرقابل کنترل رشد کرده و به دیگر بخش‌های بدن سرایت می‌کنند. این بیماری تقریباً می‌تواند در هر نقطه‌ای از بدن انسان که از تریلیون‌ها سلول تشکیل شده‌است، ایجاد شود. معمولاً سلول‌های بدن انسان به منظور ایجاد سلول‌های بیشتر رشد کرده و تقسیم می‌شوند. زمانی که سلول‌ها فرسوده شده یا آسیب می‌بینند، می‌میرند و سلول‌های جدید جای آن‌ها را می‌گیرند. در ادامه بیش تر با انواع سرطان آشنا خواهید شد:

سرطان تخمدان

مطابق آمار، سرطان تخمدان به عنوان هفتمین نوع رایج سرطان و هشتمین عامل مرگ ناشی از سرطان در زنان شناخته شده است.

پزشکان سرطان تخمدان را “قاتل خاموش” نامیده‌‌اند؛ زیرا معمولا علائم آن وقتی ظاهر می‌‌شود که بیماری به مراحل پیشرفته رسیده است و عمدتا غیرقابل درمان است.

علائم سرطان تخمدان به علت قرار گرفتن تخمدان‌‌ها در عمق لگن، دیر ظاهر می‌‌شود.

این علائم می‌تواند شامل موارد زیر ‌باشد:

·         آروغ زدن، نفخ شکمی و مشکلات گوارشی

·         احساس فشار و درد در لگن یا پشت پاها

·         تورم و درد در شکم

·         اشکال در خوردن و به سرعت احساس پری کردن

·         نیاز به ادرار کردن مکرر یا فوری

سرطان دهانه رحم

در مراحل اولیه سرطان دهانه رحم، فرد ممکن است به هیچ وجه علائمی را تجربه نکند.

در نتیجه، زنان باید آزمایشات منظم پاپ اسمیر دهانه رحم را انجام دهند.

آزمایش پاپ اسمیر، پیش گیرانه است. هدف این بیماری شناسایی سرطان نیست، بلکه هرگونه تغییرات سلولی را که نشان دهنده پیشرفت احتمالی سرطان است تا فرد بتواند نسبت به درمان زود هنگام اقدام کند، نشان می‌دهد.

سرطان روده بزرگ

این سرطان  یک سرطان خطرناک است که می تواند افراد در سنین مختلف درگیر کند. درمان سرطان روده بزرگ با شیمی درمانی یکی از روش های اصلی درمان این سرطان است.

درمان سرطان روده بزرگ با شیمی درمانی چه زمانی آغاز می شود؟

درمان سرطان روده بزرگ با شیمی درمانی می تواند هم به عنوان درمان اصلی مورد استفاده قرار بگیرد و هم به عنوان درمان کمکی. اگر پزشک متخصص بتواند این بیماری را در همان مراحل ابتدایی متوجه شود، برای درمان این سرطان ممکن است تنها از شیمی درمانی استفاده کند. این به عنوان یک روش اصلی درمان سرطان روده بزرگ شناخته می شود. علاوه بر این بعد از جراحی نیز از شیمی درمانی برای روش درمان کمکی استفاده می شود.

سرطان خون

سلول هاي بنيادي درون مغز استخوان مي توانند به سه نوع سلول خوني شامل سلول هاي قرمز خون، سلول هاي سفيد خون و يا پلاکت ها تبديل مي شوند. در اکثر موارد سرطان خون فرآيند توليد سلول هاي خون توسط سرطان خون بهم ريخته و باعث مي شود، مغز استخوان شروع به توليد کنترل نشده و غيرطبيعي بعضي از انواع سلول هاي خوني کند. اين سلول هاي غيرطبيعي (سلول هاي سرطاني) باعث اختلال در عملکرد و توانايي خون شامل مبارزه با عفونت ها و يا خونريزي هاي شديد مي گردد.

انواع سرطان خون

سرطان هاي خوني به سه دسته کلي تقسيم مي شوند. اين دسته ها شامل:

سرطان خون لوکمي يا لوسمي (Leukemia)، اين سرطان يکي از انواع سرطان هاي درون مغز استخوان بوده، واژه لوسمي به معني خون سفيد است و شامل توليد غيرطبيعي سلول هاي خوني سفيد مي شود. لوسمي يکي از چهار سرطان شايع در ميان کودکان است. تعداد بالاي سلول هاي سفيد باعث اختلال توانايي اين سلول ها در مبارزه با عفونت ها شده و همچنين باعث نقص توانايي مغز استخوان براي ساختن سلول هاي قرمز و پلاکت خون مي شود.

سرطان خون لنفومي (Lymphoma)، اين نوع سرطان خون سيستم لنفاوي را که وظيفه آن دفع مايعات زيادي از بدن و همچنين توليد گلبول سفيد خون است، تحت تاثير قرار مي دهد. لنفوسيت ها (Lymphocytes)، نوعي گلبول سفيد هستند که وظيفه مبارزه با عفونت ها را برعهده دارند. افزايش تعداد سلول هاي لنفاوي باعث اختلال در سيستم ايمني بدن مي شود.

سرطان خون ميلوما (Myeloma)، اين نوع سرطان خون سلول هاي پلاسما را هدف قرار داده و مانع توليد آنتي بادي در بدن مي شود و سيستم ايمني بدن را در برابر عفونت ها ضعيف و حساس مي کند.

منبع: کلاه گیس

تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند

 

تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند می تواند برای دیگران بسیار مفید باشد. بنابر این شما هم میتوانید در انتهای متن تجربه خود را در فرم پایین بنویسید تا مورد استفاده دیگران قرار گیرد. می توانید به این پادکست که در این زمینه برای شما فراهم شده است گوش فرا دهید:

یکی از پرطرفدار ترین جراحی های لاغری که برای کاهش وزن و درمان چاقی مفرط انجام میشه عمل اسلیو معده می باشد . بعد از تعریف این جراحی نکاتی که درباره این عمل وجود دارد را بر اساس تجربیات کسانی که اسلیو معده انجام داده اند بررسی می کنیم.

عمل اسلیو معده چه عملی است ؟

راه حلی که پیش روی مبتلایان به چاقی مفرط و کسانی که بی ام ای بالاتر ۳۵ دارند قرار می گیرد جراحی لاغری می باشد. یکی از مطمئن ترین و پرطرفدارترین جراحی های لاغری اسلیو معده است. قبل از اینکه بخواهیم تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند را عنوان کنیم باید توضیحی درباره چگونگی جراحی اسلیو معده بدهیم.

اسلیو معده یکی از انواع جراحی های لاغری است که طرفداران زیادی دارد.

عمل اسلیو چه عوارضی دارد؟

مانند هر عمل دیگری، عمل اسلیو نیز با عوارض احتمالی کوتاه‌مدت و بلندمدت همراه است. مهم‌ترین عوارض احتمالی ناشی از عمل اسلیو به شرح زیر است:

·         خونریزی زیاد

·         عفونت معده

·         پاسخ منفی بدن به داروهای بیهوشی

·         ایجاد لخته‌های خونی

·         اختلالات خونی و ریوی

·         نشت غذا از محل بریده‌شده معده

آزمایشات و مراقبت‌های قبل از عمل اسلیو

روز عمل، آزمایشاتی به‌منظور ارزیابی کامل شرایط جسمانی تجویز می‌شود. مهم‌ترین این آزمایش‌ها و مراقبت‌های بالینی عبارت‌اند از:

·         معاینه کامل جسمانی

·         آزمایش CBC، سونوگرافی صفراوی و سایر تست‌های سنجش شرایط جسمانی

·         کنترل بیماری‌هایی مثل بیماری‌های قلبی، دیابت، فشار خون بالا و مشکلات ریوی

·         مشاوره تغذیه

·         برگزاری جلساتی برای آشنایی با نوع جراحی و شرایط پس از عمل

·         مشاوره با روان‌پزشک برای اطمینان از آمادگی روانی فرد برای انجام عمل اسلیو

ریسک‌ها و عوارض جراحی اسلیو معده لاپاراسکوپی

هر نوع عمل جراحی که تحت بیهوشی کامل انجام می‌شود خطر آسیب قلبی و مغزی را به همراه دارد؛ اما این ریسک‌ها چندان زیاد نیستند. مدت‌زمان انجام جراحی اسلیو لاپاراسکوپی نسبت به جراحی بای‌پس معده کوتاه‌تر است. در جراحی اسلیو لاپاراسکوپی 5 تا 10 درصد احتمال بروز عوارض جراحی اسلیو زیر وجود دارد:

·         نشت شیره گوارشی معده از جایی که معده برداشته شده است.

·         خون‌ریزی

·         آمبولی: ایجاد لخته خونی در پایتان که به سمت قلب و ریه‌تان حرکت می‌کند

·         کاهش قطر داخلی معده جدید

·         عفونت

·         سوء جذب مواد مغذی

در حین خرید کلاه گیس باید به چه نکاتی دقت کنیم؟

 

کلاه گيس ها ريشه اي بسيار باستاني و قديمي دارند به طوري که قديمي ترين کلاه گيس در حال حاضر در موزه بريتانيا قرار دارد و سن آن بيش از 3000 سال تخمين زده شده است !کلاه گيس ها را تقريبا ميتوان در دوره مصر باستان ،يونان و روم يکي از ملزومات آرايشي پرکاربرد دانست .اصل واژه کلاه گيس از واژه انگليسي (periwig) مشتق شده است ،پرويگ ها در واقع موهاي مصنوعي بودند که در بريتانيا وکيل مدافعان به سر ميکردند و جزئي از ملزومات لباس فرم آنان در گذشته بوده است .همچنين يکي از آيين يهوديت ارتودوکيس در گذشته که براي زنان اجباري بوده ،تراشيدن کل موها و استفاده از کلاه گيس بوده است.

به هر حال براي هرنوع استفاده از کلاه گيس بايد سعي در انتخاب مناسب بهترين نوع آن داشته باشيد که در ادامه بيشتر به اين موضوع خواهيم پرداخت.

نکاتی که در خرید کلاه گیس باید به آن توجه کنید

اندازه دور سر

در ابتدا براي خريد کلاه گيس بايد اندازه دور سر خود را اندازه بگيريد سپس کلاه گيس مورد نظر خود را انتخاب کنيد ،ممکن است اندازه دور سر شما از اندازه استاندارد محصول مورد نظر کوچکتر يا بزرگتر باشد که در اينصورت هنگام استفاده با مشکل مواجه خواهيد شد .برخي از کلاه گيس هاي موجود در قسمت زيرين خود چسب ها و بست هايي را براي تعيين اندازه بر روي سر دارند که ميتوانيد با استفاده از آنها کلاه را بزرگ و کوچک کنيد .

بیش تر بخوانید: سرطان دهانه رحم

کیفیت کلاه گیس را بسنجید.

پروتزهای مو بر اساس نوع مو و جنس بیس پروتز مو که در ساخت آن استفاده می‌شود قیمت گذاری می‌شود. جنس موی به‌کار رفته باید کاملا شبیه به موهای طبیعی انسان باشد و به هیچ وجه نباید جنس مصنوعی داشته باشد. علاوه بر این بیس پروتز باید کاملا از مواد مرغوب تهیه شده باشد و امکان اکسیژن رسانی به پوست سر را داشته باشد. برای یک خرید مطمئن حتما به مراکز معتبر ترمیم مو مراجعه کنید تا نسبت به اصل بودن پروتز اطمینان داشته باشید.

وزن کلاه گیس

یک پروتز موی مرغوب همیشه وزن سبکی دارد و هیچ احساس سنگینی یا هر احساس ناخوشایند دیگری برای فرد ایجاد نمی‌کند. اگر چه ممکن است پوست سر در روزهای اول نصب پروتز مو کمی حساس باشد اما اگر بیس پروتز مو کیفیت مناسبی داشته باشد با گذشت چند روز این مسئله کاملا برطرف می‌شود.

کشورهای سازنده پروتز مو

کشور کره جنوبی و چین معتبرترین تولیدکننده پروتز مو در جهان است. بهترین موسسات ترمیم مو جهان چون هیرکلاب و هیر دایرکت آمریکا، هیرسولوشن اسپانیا و فریدوم کوچر استرالیا محصولات ترمیم مو و پروتز مو را از همین کمپانی تهیه می‌کنند. بعد از کره جنوبی، سوئیس، چین، هند، فیلیپین، تایوان و اندونزی از دیگر کشورهای سازنده پروتز مو هستند. بیس پروتز مو در مرکز ترمیم مو موبا از کشورهای کره جنوبی، سوئیس و چین وارد می‌شود.

تراکم و نوع کاشت مو

علاوه بر جنس، رنگ و حالت موهای به کار رفته در ساخت پروتز میزان تراکم موها و نحوه کاشت موها در بیس پروتز نیز اهمیت زیادی دارد. میزان تراکم موهای پروتز باید مناسب با موهای باقی مانده شما در اطراف گوش‌ها باشد. اما نکته مهم‌تر نوع کاشت موها در بیس پروتز است. نحوه پخش شدن موها باید کاملا شبیه به رشد موهای طبیعی انسان باشد و با یک الگوی خاص تکرار نشده باشد.

نکات گفته شده در بالا از مهمترین مواردی هستند که باید در هنگام خرید پروتز مو بررسی کنید. اگر تصمیم به نصب کلاه گیس کوتاه مو دارید پیشنهاد می‌کنیم با مراجعه به مرکز ترمیم مو موبا از مشاوره تخصصی ترمیم مو ما استفاده کنید و تمام سوالات و ابهامات خود را از مشاوران مجرب و با تجربه ما بپرسید. صداقت در کار و بالا بردن آگاهی مشتریان عزیز یکی از اصول کاری موبا در سال‌ها فعالیت خود بوده است.

قرص سلنیوم و ریزش مو

 

سلنیوم یکی از ترکیبات معدنی است که وجودش برای بدن لازم و ضروری است. فقط یکی از فواید سلنیوم بهبود کارکرد سیستم ایمنی بدن است.

سلنیوم چیست؟

سلنیوم (Selenium) یکی از ترکیبات معدنی متعلق به گروه خردکانی‌ها (Trace Minerals) است. خردکانی‌ها آن دسته از ترکیبات معدنی‌اند که بدن در طول روز به میزان اندکی از آنها نیاز دارد (کمتر از ۱۰۰ میلی‌گرم).

سلنیوم یکی از ترکیبات اصلی «سلنوپروتئین‌ها» است (گروهی از پروتئین‌ها و آنزیم‌ها در بدن). وظیفه سلنوپروتئین‌ها کمک به ساختن دی. ان. ای (DNA) و محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب و عفونت‌هاست. این گروه خاص از پروتئین‌ها در تکثیر و سوخت‌وساز (دگرگشت/ متابولیسم) هورمون‌های تیروئید هم نقش دارند.

موارد مصرف سلنیوم

سلنوپروتئین‌ها و آنزیم‌ها، که سلنیم یکی از ترکیبات تشکیل‌دهنده‌شان است، خواص آنتی‌اکسیدانی دارند. وظیفه این مواد تجزیه و انحلال پراکسایدهاست که ممکن است به بافت‌های بدن آسیب برسانند یا در کارکرد و شکل طبیعی دی. ان. ای خلل وارد کنند. چنین ناراحتی‌هایی در بلندمدت با پیامدهایی مثل التهاب و بیماری‌های دیگر همراه می‌شوند.

1.     پیشگیری از سرطان

2.     حفظ کارکرد طبیعی و سالم غده تیروئید

3.     پیشگیری از بیماری‌های قلبی ـ عروقی

4.     کمک به اثربخشی بهتر آنتی‌اکسیدان‌ها

بیش تر بخوانید: خرید کلاه گیس کوتاه

عوارض و پیامدهای کمبود سلنیوم در بدن

ترکیب معدنی سلنیم به‌طور طبیعی در خاک یافت می‌شود. گیاه ترکیب را جذب خود می‌کند و بعدها حیوانات از این گیاهان تغذیه می‌کنند. به این ترتیب است که سلنیم سر سفره‌های ما راه پیدا می‌کند. منتها باید بررسی کرد که خاک منطقه تا چه حد از حیث وجود این ترکیب معدنی غنی است. اگر خاک منطقه چنین ویژگی‌ای نداشته باشد، باید با دریافت مکمل خطر کمبود سلنیوم را از سر باز کرد. در غیر این صورت، در بلندمدت خطر بروز دو بیماری زیر وجود خواهد داشت:

·         بیماری کشان (Keshan Disease) که نوعی كارديوميوپاتی (بیماری عضله قلب) است؛

·         بیماری کاشین – بک (Kashin-Beck ِisease) که نوعی آرتروز است.

بیش تر بخوانید:

علائم

·         کما.

·         سردرد؛

·         حملات صرع؛

·         حالت تهوع، استفراغ؛

·         تغییر افکار و ذهنیات (حالت ذهنی)، گیجی؛

·         لتارژی (Lethargy) (بی صبر و حوصله بودن و زود عصبانی‌شدن از نشانه‌های لتارژی‌اند).

ویژگی های قرص سلنیوم پلاس او پی دی فارما :

·         تقویت پوست، مو و ناخن

·         کمک به سلامت سیستم ایمنی

·         دارای ویتامین‌های A، E و C

·         حاوی مواد معدنی زینک و سلنیوم

·         آنتی اکسیدان

منابع غذایی سلنیوم:

بادام برزیلی، گردو، تخم آفتابگردان، سیر، مخمر آبجو، کشمش، صدف دریایی، ماهی، جوانه گندم و مرغ از منابع غذایی حاوی سلنیوم به مقدار مناسب می باشند.

از آنجا که بادام برزیلی دارای میزان زیادی از سلنیوم می باشد نباید در مصرف آن زیاده روی نمود.

علائم و مشکلات مرتبط با کمبود سلنیوم در بدن:

کم کاری تیروئید، ریزش مو، کاهش عملکرد سیستم ایمنی بدن، مشکلات مرتبط با پوست و ناخن ها، افزایش کلسترول بد از مشکلات مرتبط با کمبود سلنیوم در بدن می باشند.

بیماری ایدز و ویروس (HIV)، استعمال دخانیات، زندگی در شهرهای آلوده، استرس، ورزش و فعالیت های سنگین بدنی نیاز به سلنیوم را افزایش می دهند.

منبع: https://www.kolahgiss.ir/

در خرید کلاه گیس کوتاه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

کلاه گیس کوتاه یا گیس مصنوعی (به انگلیسی: hair hair ) به دسته‌ای از گره‌های مو گفته می شود که با قرار دادن تعدادی مو مصنوعی بر روی آن‌ها ظاهری طبیعی‌تر و پرپشت‌تر را برای فرد ایجاد می‌کند. کلاه گیس هایی که از جنس مو ساخته می‌شوند بسیار نازک و ظریف هستند زنان کم مو یا بی مو آن را مانند کلاه بر روی سر قرار می دهند . مدل کلاه گیس بسته به سلیقه شما با انواع مدل‌های بافت و شینیون قابل اجرا و انجام میباشد.همانطور که انتخاب مدل مو به فرم صورت بستگی دارد ، انتخاب کلاه گیس هم به همان نسبت دارای اهمیت می باشد.

انواع کلاه گیس

کلاه گیس زنانه های موجود در بازار دارای دو نوع می باشند و بر اساس نیاز خود می توانید هر کدام را که می خواهید خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. پوستیژ های طبیعی:این نوع از کلاه گیس کوتاه ها به دلیل طبیعی بودن برای مصارف روزانه و استفاده طولانی مدت مورد استفاده قرار میگیرد و البته از کلاه گیس های با الیاف مصنوعی به مراتب بهتر می باشد و دارای قیمت بالایی می باشد. کلاه گیس های مصنوعی:این نوع از کلاه گیس ها به دلیل الیاف مصنوعی نسبت به مدل های دیگر دارای قیمت مناسب تری می باشند و دارای ظاهری کاملا شبیه به موی طبیعی می باشد.

سایز انواع کلاه گیس

کلاه گیس ها دارای سه سایز:کوتاه، متوسط و بلند می باشد کلاه گیس های کوتاه دارای اندازه ای حدودا تا روی گردن، کلاه گیس های متوسط حدودا تا روی شانه و قدری پایین تر و کلاه گیس های بلند تا کمر و باسن می باشند

کلاه گیس مصنوعی

خرید کلاه گیس مصنوعی به نسبت کلاه گیس های طبیعی از نظر اقتصادی به صرفه تر است اما در ساخت این نوع کلاه گیس ها از الیاف مصنوعی استفاده شده است.

شایان ذکر است که کلاه گیس ها را از نظر اندازه به سه دسته کلاه گیس کوتاه، کلاه گیس متوسط و بلند تقسیم می کنند و همچنین از نظر جنسیتی هم این نوع کلاه گیس ها به کلاه گیس مردانه و زنانه دسته بندی می شوند؛ که هر کدام از انواع کلاه گیس تنوع بسیار بالایی دارند.

کلاه گیس چسبی

به خاطر ریزش مو افراد بسیار زیادی از اینکه ظاهر آنها تغییر پیدا کرده است ناراحت بوده و به دنبال روشی برای رفع این عیب می باشند.

از چندین دهه قبل تا امروز استفاده از کلاه گیس برای افرادی که دچار ریزش موی سر شده اند و ریزش موی سر آنها بسیار زیاد بوده است مرسوم بوده است.

کلاه گیس ها علاوه بر اینکه باعث می شدند پوشش سر به صورت کامل انجام شود به خاطر استفاده از موهای طبیعی و همچنین الیافی که شبیه به موی طبیعی بود بسیار سخت قابل تشخیص بودند.

منبع: https://www.kolahgiss.ir/

خدمات زیبایی دندانپزشکی را کجا باید انجام دهیم؟

 

برای به دست آوردن لبخند رویایی خود چه چیزی لازم است؟ برای کسانی که خواهان لبخندی زیبا و درخشان هستند، بهترین اقدام مراجعه به دندانپزشک زیبایی است. بهترین دندانپزشکان زیبایی نه تنها روش های مورد نیاز برای ارائه بهترین لبخند به بیماران خود را ارائه می دهند. بلکه توضیح می دهند که چرا این روش ها مورد نیاز است.هنگامی که به مطب دندانپزشکی زیبایی مراجعه می کنید، یکی از این روش های دندانپزشکی را انتخاب می کنید.

بلیچینگ دندان چیست؟

سفید کردن دندان ها همان بلیچینگ دندان است. بلیچینگ باعث از بین رفتن رنگ های می‌شود که به‌ مرور زمان بر روی دندان ها شکل‌ گرفته و دندان ها را زرد و بدرنگ کرده امد. جالب است بدانید که گاهی اوقات درمان سفیدی کردن دندانها (بلیچینگ) باعث از بین رفتن رنگ های نامناسب ژنتیکی نیز می‌شود.

بلیچینگ دندان در کلینیک دندانپزشکی

سفید کردن دندان ها در مطب, درمانگاه یا کلینیک دندان پزشکی که به آن office bleaching نیز می گویند, نسبت به سفید کردن در منزل مزیت هایی دارد. در این روش دندانپزشک زیبایی با استفاده از مواد با غلظت بیشتر عمل سفید کردن دندان ها را انجام می دهد, با استفاده از این روش می توان در ۱ جلسه سفید کردن دندان ها را انجام داد.

حساسیت دندان ها و لثه که سابقاً یکی از معایب بلیچینگ دندانها محسوب می شد, در صورتی که در درمانگاه دندانپزشکی انجام بشود قابل کنترل است, چرا که از ژل محافظ مخصوصی برای محافظت از نواحی اطراف دندان استفاده می‌شود و همچنین گرانروی ژل بلیچینگ به صورتی طراحی شده است که بیش از حد به اعماق دندانها نفوذ نکند. همچنین بعد از درمان بلیچینگ از نوعی ماده حساسیت زدا مانند فلوراید و نیترات پتاسیم توسط متخصص دندانپزشکی استفاده می‌شود.

ایمپلنت دیجیتال دندان

ایمپلنت دیجیتال دندان یکی از شگفتی های دندانپزشکی مدرن هستند. آنها دندان‌های جایگزینی هستند که مانند دندان‌های طبیعی توسط استخوان فک شما حمایت می‌شوند، بنابراین به شما امکان می‌دهند از تمام غذاهای مورد علاقه‌تان لذت ببرید، نیازی به مراقبت خاصی ندارند و در صورت مراقبت صحیح ممکن است تا آخر عمر باقی بمانند. جراحی ایمپلنت دیجیتال (که به آن  جراحی ایمپلنت ناوبری دیجیتال نیز گفته می شود ) از یک شبیه سازی کامپیوتری سه بعدی برای بررسی وضعیت استخوان و موقعیت عصب استفاده می کند. با این اطلاعات، یک دندانپزشک زیبایی معتبر قادر به برنامه ریزی جراحی با حداقل برش خواهد بود. از آنجایی که جراحی ایمپلنت دیجیتال بر ایجاد کوچکترین برش ممکن تمرکز دارد، درد بسیار کمتری در مقایسه با جراحی کاشت سنتی وجود دارد.

در طول عمل دندانپزشکی، یک راهنمای دقیق روی دندان های شما نصب می شود تا اطمینان حاصل شود که هیچ آسیبی به عصب یا دندان اطراف وارد نمی شود. این راهنما همچنین به دندانپزشکان کمک می کند تا برش هایی دقیق و در عین حال کوچک برای کاشت ایمپلنت دندان ایجاد کنند

دندانپزشکی شبانه روزی

کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی در تمام ساعات شبانه روز ، از جمله آخر هفته ها و تعطیلات آماده ارائه خدمات دندانپزشکی اورژانسی است. این به معناست که شما می توانید در هر زمانی حتی در نیمه شب به خدمات دندانپزشکی جامع در کلینیک تاج دسترسی داشته باشید. موارد اورژانس دندانپزشکی می توانند بسیار دردناک باشد و نیاز به درمان فوری داشته باشید، بنابراین داشتن یک کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی می تواند آرامش خاطر شما را فراهم کند و ناراحتی شما را کاهش دهد. با استفاده از طراحان گرافیک است.

 

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 صفحه بعد
<-blogads->